خبرگزاری کار ایران

فراخوان نخستین جشنواره نقد فیلیمو منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۰۱۲

نخستین جشنواره نقد فیلیمو در حوزه‌ نقد و یادداشت‌ بر آثار تولید شده در پلتفرم فیلیمو برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فیلیمو، نخستین جشنواره نقد فیلیمو در حوزه‌ نقد و یادداشت‌ بر آثار تولید شده در پلتفرم فیلیمو از جمله سریال‌ها و مسابقات برگزار می‌شود. این جشنواره در در دو بخش: رسانه (ویژه نقدهای منتشر شده در رسانه‌های رسمی (روزنامه، سایت، خبرگزاری، هفته‌نامه، ماه نامه و فصلنامه) و شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) توسط روزنامه‌نگاران و منتقدان و در بخش مردمی (ویژه‌ی نقدهای ارسالی توسط مخاطبان فیلیمو) برگزار خواهد شد.

هیئت داوران این جشنواره را حسین معززی نیا، شادمهر راستین و آنتونیا شرکا تشکیل می‌دهند.

شرکت کنندگان در جشنواره می‌توانند برای هر کدام از آثار تولید شده از سوی فیلیمو، یک نقد داشته باشند. این نقدها حتما باید در رسانه‌های مکتوب و یا مجازی (از جمله شبکه‌های اجتماعی) منتشر شده باشد. نقدها و یادداشت‌ها باید در مورد سریال‌ها، برنامه‌ها و مسابقات پخش شده از پلتفرم فیلیمو باشد. همچنین یادداشت‌های بخش مردمی نباید به هیچ وجه کپی یا الهام گرفته از یادداشت‌ها و نقدهای رسمی در رسانه‌ها باشد.

مهلت ارسال نقدها و یادداشت‌ها از تاریخ ۱۸ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ است و علاقمندان به شرکت در جشنواره باید آثار خود را به ایمیل جشنواره به آدرس filimonaghd@gmail.com  ارسال کنند.

جوایز این جشنواره برای سه نفر برگزیده در بخش رسانه، به ترتیب ، ۱۰ میلیون تومان پول نقد + فیلیمو باکس، ۸ میلیون تومان پول نقد + فیلیمو باکس و ۶ میلیون تومان پول نقد + فیلیمو باکس و برای سه نفر منتخب در بخش مردمی نیز به ترتیب ۳ میلیون تومان پول نقد + فیلیمو باکس، ۲ میلیون تومان پول نقد + یک سال اشتراک رایگان و برای نفر سوم، ۱ میلیون تومان پول نقد + ۶ ماه اشتراک رایگان خواهد بود. 

قابل ذکر است که پس از اتمام مهلت ارسال آثار، بررسی آثار دریافتی از ۱۹ خرداد  تا ۱۹ تیر توسط هیات داوران انجام خواهد شد و نتایج مسابقه در جشن اختتامیه جشنواره فیلیمو نقد در تاریخ ۲۷ تیر ماه مصادف با عید غدیر خم اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز