خبرگزاری کار ایران

مجید نامجو مطلق مهمان رخ به رخ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۰۹

برنامه رخ به رخ در بیستمین قسمت از فصل دوم خود که سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه روانه آنتن می‌شود، میزبان مجید نامجو مطلق بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای برنامه، در این قسمت از "رخ به رخ" امیرعلی دانایی مقابل یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران گفت‌وگویی  را پی می‌گیرد که  فوتبال، عشق به زندگی و نکات ویژه‌ای از زندگی حرفه‌ای و شخصیِ شماره هفت به یاد ماندنی تیم استقلال، آن را دیدنی و شنیدنی کرده است.

این مربی فوتبال سابقه عضویت در باشگاه‌های استقلال،تهران، پاس، کشاورز و پرسپولیس را در کارنامه دارد. نامجو مطلق  یکی از تکنیکی‌ترین و فنی‌ترین فوتبالیست‌های ایرانی به شمار می‌رود که سال‌ها در استقلال و تیم ملی بازی کرد و همراه با تیم استقلال قهرمان جام باشگاه‌های آسیا و همراه تیم ملی به مقام قهرمانی بازی‌های آسیایی رسید.

در برنامه «رخ به رخ» سوالات با هدف نزدیک شدن به بخش‌های عمیق‌تر شخصیت مخاطب طراحی شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد مهمانان، هر برنامه حال و هوایی ویژه می‌یابد. درون‌نگاری و روانکاوی اصلی‌ترین خاصیت این برنامه است.

«رخ به رخ» برنامه‌ای از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بابایی، کارگردانی احسان لهراسبی و نگارش یاسر حقیقی پور است که در ایام ماه مبارک هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز