خبرگزاری کار ایران

«عشق و دوپا بیشتر» و «گاوهای نان آور» منتشر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۰۸۳

نشر سیب سرخ دو مجموعه داستان کوتاه کوتاه با عنوان «عشق و دوپا بیشتر» و «گاوهای نان آور» منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، انتشارات سیب سرخ دو کتاب «عشق و دوپا بیشتر» و «گاوهای نان آور» را در قالب داستان کوتاه کوتاه و به قلم بهرام فرامهر (محمدی) روانه بازار کتاب کرد.

این نویسنده درباره این دو کتاب عنوان داشت: در داستان‌های هر دو کتاب، کوشیدم از ساخت‌های داستانی که نیاکان فرهنگی من، با نوآوری خلق کرده بودند، تقلید نکنم و با آفرینش و پردازش ساخت‌های داستانی نو، از استثمار پیشینیان، سر بیرون آورم.

وی ادامه داد: به نظرم هر مخاطبی، تکه پاره‌هایی از یک داستان کوتاه را در ذهن خودش دارد و کار داستان نویس، نوشتن پاره‌هایی است که جایشان در ذهن مخاطب خالی ست. این الگوی نوشتن، مخاطب را در کار نوشتن، مشارکت می‌دهد و ذهن مخاطب، در تعامل با ذهن داستاننویس، جهان داستانی را می‌آفریند.

فرامهر همچنین افزود: در این نگاه و شیوه نگارشی، مخاطب دیگر، مخاطب منفعل نیست که در ذهنش را بازکند و در اختیار نویسنده همه چیزدان بگذارد تا آن را پرکند.

به گفته این نویسنده؛ او در سبک پردازش داستانیش در دو کتاب «عشق و دو پا بیشتر» و «گاوهای نان آور» سعی کرده تا ارتباط مخاطب با نویسنده یک ارتباط پویا و دو سویه شده و دهش و گیرش و نیز آفرینش و خوانش دو سویه شکل بگیرد. این سبکی در نوشتن است که به باور وی در آن نویسنده دیگر خدای متن نیست.

از بهرام فرامهر پیش از این دو کتاب پالایش روانشناختی زبان زدهای لری بختیاری و سگ‌های پاوولوف منتشر شده است.

کتاب «عشق و دوپا بیشتر» در ۵۷ صفحه با قیمت ۱۴ هزار تومان و کتاب «گاوهای نان آور» در ۶۵ صفحه با قیمت ۲۲ هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز