خبرگزاری کار ایران

روایت زندگی «سپید جامگان آسمانی» در رادیو سلامت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۵۳۲

برنامه «سپید جامگان آسمانی» که به تهیه‌کنندگی مرجان قندی از رادیو سلامت پخش می‌شود، روایتی از مجاهدت و ایثار کادر درمان است که جمعه ۱۹ فروردین ماه به زندگی شهید خدمت دکتر شهرستانی اختصاص دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره می‌گوید: ما در این برنامه که روزهای جمعه پخش می‌شود به زندگی شهدای سلامت با شیوع کرونا می‌پردازیم. برنامه جمعه این هفته ۱۹ فروردین و جمعه هفته بعد ۲۶ فروردین ماه به روایت زندگی شهید دکتر منوچهر حاجی آقایی شهرستانی اختصاص دارد که مدرک تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی داشتند و محل خدمت‌شان بیمارستان شهدای هفتم تیر و بیمارستان امیرالمومنین و همچنین چند بیمارستان دیگر بودند. آقای دکتر شهرستانی جزو شهدای مدافع سلامت بودند. این برنامه ساعت ۱۳ و ۲۵ دقیقه پخش می‌شود. 

برنامه سپید جامگان آسمانی علاوه بر پرداختن به زندگی شهدای مدافع سلامت به کادر درمان که در سالهای دفاع مقدس حضور داشتند هم می‌پردازد و درباره حماسه‌ها و دلاوری‌ها آن مقطع از زندگی‌شان می‌گویند. به گفته قندی در این برنامه به جامعه پزشکانی می‌پردازند که همگام با سایر اقشار جامعه و رزمندگان راهی جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز