خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۰۲۵

آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت آیت الله محمدی ری‌شهری پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تصریح شده است که او از سرمایه‌های حوزه‌ی علمیه‌ی عریق تهران و از اسطوانه‌های علمی پایتخت قلمداد می‌شد.

متن این پیام آیت الله رشاد بشرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون.

رحلت صدیق شفیق و دوست دیرین، تولیت آستان مقدس و حوزه‌ی علمیه‌ی حضرت عبدالعظیم (ع)، حدیث‌پژوه برجسته‌ی معاصر، آیت الله محمد محمدی ری‌شهری (قدّس الله نفسه الزکیه) مایه‌ی تاسف و تاثر شدید گشت.

او از سرمایه‌های حوزه‌ی علمیه‌ی عریق تهران و از اسطوانه‌های علمی پایتخت قلمداد می‌شد. وجود برکت‌نمونش بار دیگر یاد محدثان بزرگ شهرری همچون شیخ کلینی و صدوقین را زنده کرد. افزون بر یکصد اثر علمی، میراث معرفتی او را تشکیل می‌دهد. موسوعه‌ی میزان الحکمه تالیف ماندگار اوست.

آیت الله ریشهری از روحانیون مجاهد دوران مبارزات و از حامیان پایدار نهضت امام خمینی و از ارادتمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

این¬جانب از سوی خود و شورا و دیگر ارکان حوزه‌ی تهران، این واقعه‌ی مولمه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام ظله) اساتید و طلاب و اهالی پایتخت بویژه شهرری و خانواده محترمش تسلیت عرض کرده، از بارگاه بلند باری برای آن مرحوم مغفرت و علو مرتبت، و برای بازماندگان سوگوار صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌کنم.

تغمّده الله بواسع رحمته و حشره مع اولیائه و اسکنه فسیح جنانه.

علی اکبر رشاد

۲/۱/۱۴۰۱خورشیدی، مطابق نوزدهم شعبان ۱۴۴۳قمری»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز