خبرگزاری کار ایران

اعلام ساعت فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۲۰

ساعات فعالیت تالارهای مطالعه تخصصی، عمومی، نشریات و رقمی در شیفت های صبح و شب در ایام نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح جزئیات فعالیت تالارهای مطالعه کتابخانه ملی گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز و طبق برنامه ریزی انجام شده، فعالیت تالارهای کتابخانه ملی ایران در شیفت صبح در روزهای ۲۹ اسفندماه سال جاری و اول فروردین ۱۴۰۱ تعطیل خواهند بود.

رضا شهرابی ادامه داد: فعالیت تالارها و خدمت رسانی به اعضای کتابخانه ملی ایران، پس از ۲ روز تعطیلی از روز سه شنبه ۲ فروردین آغاز خواهد شد.

وی افزود: برهمین اساس ساعت فعالیت و ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی در تالارهای تخصصی، عمومی، نشریات و رقمی در شیفت صبح از ساعت ۸ تا ۱۸ خواهد بود.

مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران درباره چگونگی ارائه خدمات به اعضای کتابخانه ملی در شیفت شب گفت: خدمات رسانی به اعضا در شیفت شب نیز در تالار کتابخانه عمومی از روز شنبه ۲۸ اسفند تا دوشنبه ۱ فروردین تعطیل است و فعالیت این بخش از خدمت رسانی به اعضا از روز سه شنبه ۲ فروردین، از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد برقرار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز