خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ایثارگران خانواده شهدا و راویان «راهیان نور»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۰۸۸

با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) آئین تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده معظم شهدای این معاونت و راویان راهیان نور همزمان با روز بزرگداشت شهدا برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، آیین تجلیل و تکریم از ایثارگران و خانواده معظم شهدای معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و چهارنفر از راویان راهیان نور با حضور محمود سالاری (معاون امور هنری)، محمدرضا سوقندی (مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران) و مدیران و همکاران این معاونت صبح امروز ۲۲ اسفند ماه همزمان با روز بزرگداشت شهداء در تالار رودکی برگزار شد. 

در ابتدای این مراسم، پس از قرائت قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، نماهنگ شهید نمایش داده شد. 

در ادامه سردار مجتبی عسگری از روایان پیشکسوت راهیان نور و هم‌رزم شهید احمد متوسلیان، با بیان خاطراتی از این شهید جاویدالاثر و هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: سخن از متوسلیان گفتن سخت است و هر آنچه از این شهید بزرگوار بگوییم کم است و در چند کتاب سرگذشت کوچکی از حماسه‌های بزرگ او نوشته شده است. 

پس از سخنان سردارمجتبی عسگری، به مناسب گرامیداشت روز شهدا برنامه هنری توسط مرتضی گازرانی و معصومه بافنده اجرا شد و در ادامه دو قطعه شعر توسط محمدرضا طهماسبی قرائت شد. 

در ادامه ماشاالله شاهمرادی‌زاده هنرمند انقلابی و راوی دفاع مقدس روی صحنه آمد و با قرائت شعری، خاطرات شیرینی از جنگ را که کمتر بازگو شده است عنوان کرد. 

پس از خاطره‌گویی شاهمرادی‌زاده، نماهنگ مدال به نمایش در آمد و در ادامه محمود سالاری معاون امورهنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از قرائت شعری از علی معلم دامغانی، در سخنان کوتاهی اظهار کرد: امیدوارم این روز در هر سال میعاد ما با شما باشد و هر سال بدون دعوت به یاد شهدا جمع شویم. به نظرم هر فردی به جبهه رفت به نیت بازنگشتن، رفت. حال کسی از بستان جبهه‌ها چیده شد و دیگری ماند تا ادامه‌دهنده مسیر باشد، بنابراین همه شما بزرگواران برای ما شهدای زنده هستید تا راه را به ما نشان دهید. امیدوارم این محفل سال به سال پایاتر و پویاتر شود. من همه شما را ولی نعمت خود و معاونت هنری می‌دانم. 

پخش نماهنگ خرمشهرها بخش دیگر این مراسم بود و در ادامه با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سردار مجتبی عسگری، راوی پیشکسوتان راهیان نور، روح‌الله حسین‌زاده، قاسم داورزنی، ماشاالله شاهمرادی‌زاده از خادمین شهدا و راویان راهیان نور تجلیل و تعدادی از همکاران به نمایندگی از خانواده بزرگ ایثارگران معاونت امور هنری، تکریم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز