خبرگزاری کار ایران

کودک اهوازی برگزیده مسابقه هنرهای تجسمی فرانسه شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۱۳۹

نشان افتخار، جایزه اول مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه به یک عضو هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دوره از مسابقه هنرهای تجسمی فرانسه با موضوع «سیاره زمین: امروز و… فردا؟» در سال ۲۰۲۰ برگزار شد و «پارمیدا آزادیان» دختر ۱۱ساله عضو کانون اهواز در استان خوزستان موفق به دریافت نشان افتخار، جایزه اول این مسابقه شد.

همچنین «فرانک پورعلی» ۱۶ساله از لارستان استان فارس، «آوا کوثری» ۹ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری تهران، «محمدرضا رضایی» ۱۰ ساله، «میلاد صادقی» ۱۸ساله از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل، «احمدحسن هاشمی‌نژاد» ۸ساله از استان کرمان، «کیاندخت عزیزی» ۵ساله از مرکز لاهیجان استان گیلان، «روژان مرجانی» ۴ساله از مرکز شماره ۲ گرگان استان گلستان، «پرنیا اعظمی» ۱۰ساله از مرکز ۹ استان کرمانشاه، «باران قادری‌راد» ۱۲ساله از مرکز شماره ۱ کرمانشاه، «سارینا ربیع‌همدانی» ۱۳ساله از مرکز اهواز استان خوزستان، «زهرا جواهری» ۱۰ساله از استان همدان و «چیدا قربانی» ۹ساله از مرکز لومار استان ایلام موفق به دریافت دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۶۹ اثر در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۰ شرکت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز