خبرگزاری کار ایران

پیش همایش «حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۷۰۹

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان پیش همایش «حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم» را روز دوشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان پیش همایش «حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم» را روز دوشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ در فضای مجازی برگزار می‌کند.

در این رویداد که از ساعت ۱۴:۰۰ تا: ۱۶:۰۰ برگزار خواهد شد؛ حسن بلخاری )رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی)، محمد تقی صابری (سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان)، نظام الدین زاهدی (سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار جمهوری تاجیکستان در ایران)، سرور بختی (رئیس موسسه فرهنگی اکو)، علی محمد خراسانی (پژوهشگر ارشد مرکز میراث خطی آکادمی ملی علوم تاجیکستان)، عبدالنبی ستارزاده (استاد آکادمی ملی علوم تاجیکستان)، عبدالخالق نبی (استاد آکادمی ملی علوم تاجیکستان)، محمد شریف مراد اسرافیل‌نیا (پژوهشگر و استاد دانشگاه ملی تاجیکستان) و آتریق قادراف (هنرمند و مجری تاجیک) به ایراد سخن خواهند پرداخت.

گفتنی است انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، روزهای ۲۱ و ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۰ با حضور بیش از چهل اندیشمند ایرانی و خارجی همایش ملی حکیم نظامی شاعر پارسی قرن ششم را به صورت حضوری و برخط برگزار خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های محتوایی و علمی انجمن، شامل آثار و گفتارهای استادان، پژوهشگران و نظامی پژوهان داخلی و خارجی؛ به پایگاه اطلاع‌رسانی این مجموعه فرهنگی به نشانی www. anjom. ir؛ پیوند «همایش ملی حکیم نظامی» مراجعه نمایند.

این برنامه در نشانی‌های زیر پخش می‌شود:

https://www.instagram.com/anjomanasarmafakher2

https://www.aparat.com/mafakherefarhangi

https://t.me/anjomanasarmafakher

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز