خبرگزاری کار ایران

پوشش زنده همایش سوگواره فاطمی هنرمندان در رادیو فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۹۹۱

برنامه «سرزمین من» همایش سوگواره فاطمی هنرمندان کشور را با حضور وزیر ارشاد و هنرمندان کشور، به همراه آیین رونمایی از نقاشی روح الامین چهارشنبه ۱۵ دی ماه پخش می‌کند.

به گزارش ایلنا، مجله رادیویی «سرزمین من» امروز به پوشش خبری همایش سوگواره فاطمی هنرمندان کشور اختصاص دارد. 

این همایش با حضور و سخنرانی وزیر ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان کشور برگزار می‌شود. همچنین آیین رونمایی از آخرین اثر نقاشی روح الامین، به عنوان خادم الشهدا برگزار می‌شود. این اثر ویژه به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اختصاص دارد. 

مراسم سوگواره فاطمی هنرمندان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود. این مراسم روز چهارشنبه (۱۵ دی) از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۰۰ در حسینیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات کشوری و لشکری، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با نوای ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود. 

برگزاری کارگاه نقاشی و خوشنویسی با حضور هنرمندان جانباز و ایثارگر به مناسبت روز ایثار و مقاومت از دیگر برنامه‌های جانبی این سوگواره است. 

همچنین در ادامه این مراسم از تازه‌ترین اثر نقاشی استاد حسن روح الامین با عنوان «خادم الشهدا» اثری هنری ویژه شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رونمایی خواهد شد. 

برنامه سرزمین من کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه‌کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۳۰ روی موج اف‌ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز