خبرگزاری کار ایران

ترویج کتابخوانی در برنامه «کتاب‌بان» رادیو فرهنگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۱۶۹

برنامه «کتاب بان» یکشنبه ۱۶ آبان، با موضوع پادکست‌ها و ترویج کتابخوانی از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، در برنامه این هفته «کتاب بان» علی اکبر زین‌العابدین به عنوان کارشناس مجری با محسن پوررمضان، مدیر پادکست کتابگرد درخصوص پادکست‌ها و ترویج کتابخوانی گفتگو می‌کند. 

در در هر قسمت از پادکست کتابگرد، یک مهمان کتابخوان را دعوت کرده و در مورد کتاب‌ها با او گفت و گو می‌شود. در این محتوای صوتی تلاش شده دنیای کتاب‌های مهمان بیشتر برای مخاطب ترسیم شود. کتاب‌های محبوبش معرفی شوند، درباره اینکه چه کتاب‌هایی را نیمه کاره رها کرده است، داستان کتابخوان شدنش و عادتهای کتابخوانی که دارد، بگوید و در پایان نیز حدس می‌زنند چه کتابی را ممکن است دوست داشته باشد تا آن کتاب را به او هدیه دهند. 

همچنین باتوجه به افزایش قیمت کاغذ، پادکست‌های زیادی تولید شده که تعداد مخاطب بسیاری از این محتواهای صوتی منتشر شده در فضای مجازی که چندین برابر تیراژ کتاب‌های چاپی است و بنابراین در فرهنگ کتابخوانی تاثیرات بسزایی دارد، در این گفت و گو نیز به آنها اشاره می‌شود. 

گفتی است یکی از رسالت‌های برنامه «کتاب بان» معرفی چهره‌های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه، است و شنوندگان این هفته با «الهام شهداد نژاد» مروج کتابخوانی از رودبار استان کرمان آشنا می‌شوند و وی درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌گوید. 

برنامه «کتاب بان» را فریده گودرزی با اجراکارشناسی علی اکبر زین العابدین برای گروه کتاب رادیو فرهنگ تهیه می‌کند که به مدت ۳۰ دقیقه ژخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز