خبرگزاری کار ایران

نخستین کتاب در حوزه «متاورس» چاپ شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۱۹

کتاب «متاورس وانقلاب ان اف تی» تالیف جواد عباسی و مژگان بهرامی توسط انتشارات چالش به مرحله نشر رسید و روانه بازار شد.

به گزارش ایلنا، چاپ نخست کتاب «متاورس وانقلاب ان اف تی» تالیف جواد عباسی و مژگان بهرامی توسط انتشارات چالش منتشر و روانه بازار شد. 

در کتاب «متاورس وانقلاب ان اف تی» به بررسی مواردی چون مفهوم ان اف تی‌ها، دلایل اهمیت آن‌ها، ویژگی‌ها و کاربردهایشان، تاریخچه ظهور ان اف تی‌ها و نحوه کار آن‌ها، معرفی صنایع بازی و هنر، دو صنعت مهم پیشگام در بهره گیری از فناوری ان اف تی، نحوه ایجاد و خرید و فروش ان اف تی‌ه، نحوه سرمایه‌گذاری و ریسک‌های دارائی‌های متاورسی، انواع بازارهای عمومی و تخصصی ان اف تی‌ها، مهمترین متاورسها، معرفی ساختار آن‌ها و معاملات املاک در این متاورس‌ها، نمونه‌هایی از پروژه‌های برتر حوزه ان اف تی، برندهای فعال و سلبریتی‌های پیشرو، بررسی بایدها و نبایدها، ریسک‌ها و فرصت‌ها، افسانه‌ها و اسطوره‌ها، مسائل حقوقی مرتبط با ان اف تی‌ها و در نهایت آینده پیش روی آن‌ها می‌پردازد. با ظهور متاورس، طوفان ان اف تی بزودی جهان را فرا خواهد گرفت و این لحظه شاید بهترین زمان برای شناخت بنیادی این فضا، مطالعه عمیق‌تر و شناخت فرصتهای بی‌نظیر پیش رو باشد. 

مهم‌ترین و داغ‌ترین موضوع در دنیای تجارت و فناوری‌های دیجیتال امروز، متاورس است. متاورس نسل تازه‌ای از فناوری‌های دیجیتال است وتمام ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی بشر را متحول خواهد نمود. 

فناوری‌های بلاکچین به دلیل وجود توکن‌های غیرقابل معاوضه، رنسانسی در متاورس رقم زده و امکان مالکیت قطعی دارائی‌ها و اقلام دیجیتال را در دنیای متاورس فراهم می‌نمایند که انگیزه نویسندگان کتاب «متاورس و انقلاب ان اف تی» نیز معرفی جامع و دقیق همین توکنهای غیر قابل معاوضه یعنی NFT‌ها به علاقمندان حوزه فناوری‌های نوین، دانشجویان و البته کاربران آینده‌ی متاورس است. 

گفتنی است جوادعباسی از اساتید دانشگاه و از محققان حوزه فناوری بلاکچین و کریپتوکارنسی است و آثاری چون «بیت‌کوین سکه طلای دیجیتال و مفاهیم بنیادین بلاکچین» را در کارنامه دارد. مژگان بهرامی نیز دارای درجه فوق دکتری از دانشگاه میشیگان است و یکی از پژوهشگران حوزه فناوری بلاکچین به حساب می‌آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز