خبرگزاری کار ایران

کتاب «مفتاح الهدایه فی شرح تحریر الوسیله» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۹۶۳

کتاب «مفتاح الهدایه فی شرح تحریر الوسیله»، (کتاب الشهادات، المجلد الثانی) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج، وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد.

به گزارش ایلنا، کتاب «مفتاح الهدایه فی شرح تحریر الوسیله» (کتاب الشهادات، المجلد الثانی) توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج، وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد. مؤلف این کتاب آیت‌الله مرتضی مقتدائی است. این کتاب در ۴۵۴ صفحه با جلد گالینگور روانه بازار نشر شده است.

کتاب گرانسنگ «الشهادات» دومین جلد از مجموعه مجلدات کتاب شریف «مفتاح الهدایه فی شرح تحریر الوسیله» است که توسط محقق پژوهشگر، آیه‌الله مقتدائی، همزمان با تدریس درس خارج فقه شهادات بر اساس تحریرالوسیله حضرت امام خمینی (س) به رشته تحریر درآمده است. 

تصحیح و تنظیم دست خط این استاد توسط عباس نامدار یکی از فضلای حاضر در درس انجام شده است. 

کتاب «الشهادات» با پیگیری نظرات متقدمین و متأخرین و نیز علما قرین از فقهای شیعه ضمن دفاع علمی و استدلالی از مبانی حضرت امام خمینی (س) به تحلیل استدلالی فتاوای حضرت امام خمینی (س) در موضوع حقوقی شهادات پرداخته است و در برخی موارد، با تغییرات جزئی در ترتیب فروعات تحریر الوسیله روشی جدید در طرح بحث ایجاد کرده است. 

کتاب حاضر برای پژوهش در حوزه تخصصی فقه و حقوق بسیار مفید، مؤثر و کارگشا است. 

آدرس فروشگاههای مؤسسه چاپ و نشر عروج: فروشگاه مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین ۱۲ فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: ۰۲۱۶۶۴۰۴۸۷۳. فروشگاه شماره ۱: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک ۸۸۶ تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۶۸۳۳و همچنین اطلاعات کامل آثار چاپ شده مرتبط با حضرت امام خمینی (س) را می‌توانید در آدرس سایت: http://shop.imam-khomeini.ir/ مشاهده فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز