خبرگزاری کار ایران

خلبان افشین منوریان:

سردار سلیمانی متعلق به یک مکتب است نه قشری خاص

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۸۱۹

رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور با اشاره به تأثیر زیاد برنامه‌های «کاروان روایت حبیب» در آشنایی مردم با شهدای کشور، از مسئولان خواست که از مجریان این طرح و طرح‌های مشابه آن حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه‌ای با عنوان «کاروان هنری روایت حبیب» در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد.

این رویداد فرهنگی و هنری به همت بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۱ آذرماه به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف در حال برگزاری است. طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعر خوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده خوانی، حماسه خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد. کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استانهای میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و اختتام این برنامه در تهران برگزار می‌شود.

سرهنگ خلبان افشین منوریان (رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور) که به نمایندگی از افراد فعال در پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور به مراسم رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی دعوت شده بود، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در قالب برنامه‌های «کاروان هنری روایت حبیب» را راهی برای آشنایی هر چه بیشتر قشر جوان و فرهیخته کشورمان با عزیزانی که در راه کشور و اعتلای ان شهید شده‌اند، دانست و گفت: ما تا زمانی که جان در بدن داریم باید راه شهدا را ادامه بدهیم و برای آن‌ها بزرگداشت برگزار کنیم. برگزاری این بزرگداشت‌ها کمتر از شهادت نیست.

او افزود: من از همه مسئولان خواهش می‌کنم پشتیبانی و حمایت بسزایی از مجریان برنامه‌هایی چون راه‌اندازی «کاروان هنری روایت حبیب» داشته باشند.

رئیس رکن سوم بالگردی پایگاه آموزشی شهید وطن‌پور بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی متعلق به یک مکتب است و متعلق به قشر خاصی نیست. او ذوب در ولایت بود. ما امیدواریم بتوانیم پا جای پای حاج قاسم و مکتبی که او در آن راه دارد، بگذاریم و به عنوان سرباز و خادمی برای این کشور کار کنیم. همه خلبانان ما در مکتب مذکور جای دارند و اگر عشق به این مکتب نباشد به هیچ عنوان نمی‌توانند مأموریتهایشان را انجام دهند و به نتیجه برسانند.

افشین منوریان ادامه داد: برگزاری مراسم رونمایی از سردیس حاج قاسم سلیمانی بزرگداشتی برای مکتبی است که او متعلق به آن است. این مراسم برای همه هم‌استانی‌ها و هم‌کشوری‌های ما آموزشی برای شناخت افراد برجسته‌ای چون حاج قاسم سلیمانی و تداوم راه آن‌ها است. در اینجا جای دارد به خاطر برگزاری این مراسم از دفتر حوزه هنری استان اصفهان تشکر کنیم.

او در پایان صحبت هایش گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دل‌ها باعث می‌شود که ترسی در قلب دشمنان ما باشد و قوت قلبی برای دوستداران مکتب او خواهد بود. در پایان امیدوارم همه ما رهروی راه حاج قاسم و رهبر عزیزمان فرمانده کل قوا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز