خبرگزاری کار ایران

پیام معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛

فیلم کوتاه منزلگاه داد و ستد اندیشه، ادبیات و هنر است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۰۵

محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم کوتاه را منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه‌های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و دادوستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده‌ها دانست.

به گزارش ایلنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نوشت:

«إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ»

به فرخندگی و خجستگی ایام پر برکت میلاد پیامبر ختمی مرتبت، با توسل به حضرت محمد(ص)، سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه را آغاز می‌کنیم. 

در پرتو فروزان انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران گام در مسیرهای نوین گذاشته و برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران برگزیده شدن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه به عنوان «جشنواره واجد شرایط تایید آکادمی اسکار»؛ نوید اثرگذاری جوانان فیلمساز و حرکت در مسیر توسعه و استقبال ملل مختلف جهت حضور در جشنواره گواه این موضوع است.

اینک برای برداشتن گام‌های استوار در‌ آینده و فردای بهتر، باید گذشته را درست بشناسیم و در آغاز فصل جدیدی از زندگی جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب جمع چشم‌گیر جوانان اندیشمند آفرینش‌گران فرهنگی، قطعا ثروت عظیمی برای کشور است که هیچ اندوخته‌ا‌ی مادی با آن مقایسه نیست.

فیلم کوتاه منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه‌های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و دادوستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده‌هاست. جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گنجینه گران‌سنگی است که چراغش را جوانان افروخته‌اند و میعادگاه خردورزی جوانان است.

با خردمند ساز داد و ستد......که قوی‌تر شود خرد ز خرد/سنائی

سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز