خبرگزاری کار ایران

«پاییز سال بعد» اثر جدید ایمان حجت منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۲۵

ایمان حجت (خواننده و آهنگساز) از انتشار اثر جدید خود با عنوان «پاییز سال بعد» خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ ایمان حجت (آهنگساز و خواننده) درباره اثر جدید خود گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای انتشار اثر جدید هستم که عنوان این اثر «پاییز سال بعد» است و قرار است این اثر موسیقایی به همراه یک ویدئوکلیپ منتشر شود که تمامی مجوزهای لازم گرفته شده است. 

این خواننده در ادامه بیان کرد: دو سال قبل این تک ترک منتشر شده بود که تصمیم گرفتم مجوز این اثر را بگیرم و با تنظیم و میکس و مسترینگ جدید که مناسب حال و هوای پاییز است آن را منتشر کنم که خوشبختانه توانستیم مجوز این اثر را بگیریم و این اثر اوایل آبان ماه سال جاری در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد. 

این تنظیم کننده افزود: خوانندگی، تنظیم، آهنگسازی و میکس و مسترینگ این اثر توسط خودم در استودیو راگا انجام شده است. سالومه قربانی شعر این اثر را برای من فرستاد و زمانیکه شعر را خواندم ایده این اثر در ذهنم شکل گرفت. این اثر یک کار کاملا احساسی است و از نظر تنظیم با آثاری که امروزه می‌شنویم کاملا متفاوت است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. 

ایمان حجت در پایان گفت: در کلیپ تصویری حس و حال فصل پاییز کاملا به مخاطب منتقل می‌شود که تصویر برداری و ادیت این ویدیو توسط مجموعه «آونگ ویدیو» انجام شده است. همچنین در این ویدیو با علی قهرمانی «کارگردان» و مرتضی قهرمانی «تصویر بردار» همکاری کرده‌ام.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز