خبرگزاری کار ایران

واکنش خانه شاعران به صحبت‌های عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران/ هیچ‌ واگذاری صورت نگرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۹۴

روابط عمومی انجمن شاعران ایران در واکنش به صحبت‌های یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، بیانه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ روابط عمومی انجمن شاعران ایران و دفتر شعر جوان درباره سخنان اخیر ناصر امانی (عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران) و ادعای واگذاری باغی در منطقه سه تهران به یکی از نمایندگان ادوار مجلس، نامه‌ای منتشر کرد.

در متن این نامه آمده است:

«متاسفانه یکی از اعضای محترم شورای شهر تهران بدون اطلاع کافی و با ادبیاتی نامناسب از واگذاری یک باغ در منطقه سه شهر تهران به یکی از نمایندگان مجلس سخن گفته است و این سخنان که در جلسه رسمی شورای شهر بیان شده در برخی رسانه‌ها نیز بازتاب داشته است. 

گذشته از اینکه حق پیگیری حقوقی برای سرکار خانم دکتر فاطمه راکعی محفوظ است، انجمن شاعران ایران به عنوان یک شخصیت حقوقی که حق بهره‌برداری از فضای مرسوم به خانه شاعران را دارد در این مورد اعلام می‌کند که هیچگونه واگذاری به شخص یا گروه یا حتی این انجمن انجام نشده است و این فضا و ساختمان در مالکیت ملی یا تصدی‌گری دولتی است و صرفا حق بهره‌برداری از آن طبق ضوابط قانونی و اساسنامه انجمن شاعران جهت آموزش و ترویج ادبیات فارسی برای این انجمن برقرار شده است که تاکنون هم طبق قانون و مطابق اهداف و اساسنامه فعالیت‌های مورد نظر در این مجموعه برقرار است. 

متذکر می‌شود در صورت تکرار اینگونه رفتار و گفتار قطعا این انجمن علیه کسانی که به نشر اکاذیب و اتهامات بی‌اساس می‌پردازند، اقدام قانونی متناسب خواهد کرد. 

روابط عمومی انجمن شاعران ایران و دفتر شهر جوان (خانه شاعران ایران).»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز