خبرگزاری کار ایران

بررسی قهرمان در سینمای ایراندر نشست پژوهشکده هنر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۳۷

پژوهشکده هنرِ فرهنگستان هنر به مناسبت روز سینما پنجمین نشست تخصصی «سینما و اندیشه» را با موضوع «قهرمان در سینمای ایران» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، پژوهشکده هنر این فرهنگستان در نظر دارد به مناسبت روز سینما پنجمین نشست تخصصی «سینما و اندیشه» را برگزار کند. در این نشست که به مدیریت عبدالحسین لاله، عضو هیئت‌علمی فرهنگستان هنر، برگزار خواهد شد، پژوهشگران و کارشناسان حوزه سینما به ارائه دیدگاه‌ها و نظرهای خود درباره موضوع «قهرمان در سینمای ایران» خواهند پرداخت. 

در این نشست جواد طوسی درباره «شمایل‌نگاری قهرمان در سینمای پس از انقلاب»، رامتین شهبازی درباره «قهرمان در سینمای روشنفکری (پرسه‌زنی روشنفکرانه قهرمان)»، سیداحمد پایداری درباره «پرسش از قهرمان در سینمای پس از انقلاب»، شاپور عظیمی درباره «کشاکش فردیت و قهرمان در میانه ادبیات و سینمای ایران»، و مجید شیخ‌انصاری درباره «نسبت فابیولا، عمل شخصیت و تحقق سیوژت در شکل‌گیری قهرمان در سینمای داستانی» سخنرانی خواهند کرد. 

این نشست پژوهشی روز یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی yun. ir/axipy8 در این نشست پژوهشی شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز