خبرگزاری کار ایران

همایش «هنر و روایت» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۵۶۰

فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران همایش «هنر و روایت» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، معاونت پژوهشی و هنری این فرهنگستان، نظر به اهمیت روایت‌شناسی و روایت‌نگاری در هنر و نقش تعیین‌کننده آن در دوره معاصر، همایش «هنر و روایت» را با هدف بررسی نقش روایت هنری در عصر نوین برگزار می‌کند. 

پژوهشگران می‌توانند یافته‌های پژوهشی خود را حول محورهای مطالعاتی زیر به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند: 

«بازنمایی روایی و بازنمایی نمایشی در هنرها»، «عناصر روایی و هنرها: وجه، زمان، صدا…»، «روایت‌شناسی تطبیقی در هنرها: سینما، تئاتر، موسیقی، تجسمی…»، «روایت‌های ادبی و روایت‌های هنری»، «روایت‌های هنری و فرهنگ‌ها»، «روایت‌های هنری و واقعیت‌های زندگی»، «روایت‌های ایرانی و هنرهای ایرانی» و «روایت‌شناسی هنری در ایران (هنرمندان، محققان و مخاطبان)». 

علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند چکیده مقالات خود را، حداکثر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰، به رایانامه همایش، به نشانی ravayat@honar. ac. ir، و یا به‌صورت پستی به دبیرخانه همایش هنر و روایت، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، پایین‌تر از خیابان طالقانی، شماره ۱۵۵۲، فرهنگستان هنر، کدپستی ۱۴۱۶۹۵۳۶۱۳، ارسال کنند. 

دبیری علمی این همایش بر عهده علی عباسی، استاد دانشگاه شهید بهشتی است و تاریخ برگزاری همایش مذکور اسفندماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است. مخاطبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۴۹۳۴۳۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز