خبرگزاری کار ایران

از ابتلا به سی‌پی مغزی تا گرفتن جایزه بهترین بازیگر از جشنواره بلاروس

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۲۹

«ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان یک معلم تئاتر با شاگردانی خاص بود.

به گزارش ایلنا، «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر شبکه دو که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، پنجشنبه‌شب میزبان حسین رحیمی مدرس تئاتر بود که با دو شاگرد متفاوت و خاص خود قصه موفقیت‌شان را روایت کردند. 

شنو قادری دختر جوانی که در زمان نوزادی طی حادثه‌ای دچار پی‌سی مغزی می‌شود، در این برنامه به همراه مادرش قصه بازیگر شدنش را روایت کرد. شنو که در دستش معلولیتی دارد، جایزه بهترین بازیگر جشنواره را از آن خود کرده است. حسین رحیمی در این‌باره گفت: در بعضی از جشنواره‌ها داورها تا پایان جشنواره نباید لو بروند. در جشنواره بلاروس اما بعد از نمایش ما هر ۵داور لو رفته بودند. چون همه به روی صحنه رفتند تا ببینند دختری که اینطور صحنه را در دستش گرفته واقعا معلولیت دارد؟ 

شهلا حاتمی مادر شنو هم درباره تمرینات دخترش برای رسیدن به این موفقیت گفت: از زمانی که متن‌ها را به شنو می‌دهند و به خانه می‌آورد آنقدر با هم متن‌ها را تمرین می‌کنیم تا شنو آن‌ها را حفظ کند برای همین او خیلی به من وابسته است و اگر من در سالن نباشم نمی‌تواند اجرا کند. انگار متن‌ها روی پیشانی من نوشته شده است. 

یحیی توسلی جوان مبتلا به سندروم داون که این روزها سابقه بازی در چند فیلم و سریال را دارد هم به روایت قصه خود و رویاهایش در بازیگری و زندگی شخصی پرداخت. 

«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ به تهیه‌کنندگی سیدجواد محسنی روی آنتن شبکه دو می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز