خبرگزاری کار ایران

آینه کار پیشکسوت درگذشت/ پیام تسلیت مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۸۷۸

محسن دلجو متولد ۱۳۱۸ اردبیل، از نوادگان میرزا محسن مجتهد درگذشت. مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محسن دلجو هنرمند پیشکسوت آئینه‌کاری، صبح پنجشنبه ۱۱ شهریورماه بر اثر عوارض ابتلاء به کرونا در سن ۸۲ سالگی دارفانی را وداع گفت.

محسن دلجو متولد ۱۳۱۸ اردبیل، از نوادگان میرزا محسن مجتهد و دارای نشان درجه یک هنری در رشته آئینه‌کاری بود.

مؤسسه هنرمندان پیشکسوت ضایعه درگذشت این هنرمند گرانسنگ را به خانواده گرامی‌اش، هنرمندان پیشکسوت و اهالی هنر تسلیت می‌گوید.

در پیام نیکنام حسینی‌پور (مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت) آمده است:

«هوالباقی

آئین آئینه‌ها، صداقت است و راستی، کرونا که این روزها غبار مرگ را بر آئینه‌ی زندگانی نشانده، هنرمند آئینه کار پیشکسوت را از ما گرفت.

استاد محسن دلجو که سالیان را در هنر اصیل و ارزنده آیینه‌کاری فعالیت می‌کرد و نشان چشم‌نواز هنر او را بر بسیاری از بناهای تریخی و آثار ماندگار این حوزه می‌توان یافت، از میان‌مان رفت اما هر بار که بر قطعه‌های زیبای آئینه کنار هم قرار گرفته می‌نگریم و خود را باز می‌جوییم، یاد او را دل زنده نگاه می‌داریم.

نام استاد دلجو همواره بر شناسنامه هنر آیینه‌کاری جاودان است و یاد او ماندگار برای آنان که پس از ایشان در این مسیر گام می‌گذارند.

از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه و برای بازماندگان و خانواده محترمشان صبر جزیل از درگاه باری تعالی مسالت دارم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز