خبرگزاری کار ایران

درخواست انجمن‌ تهیه‌کنندگان سینمای مستند و کانون کارگردانان سینما برای سرعت بخشی در واکسیناسیون عمومی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۴۵۳

انجمن‌ تهیه کنندگان سینمای مستند و کانون کارگردانان ایران با انتشار بیانیه‌هایی علاوه بر نقد سیستم مدیریت کرونا در کشور، خواستار تسریع واکسیناسیون شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند در واکنش به وضعیت نابسامان مدیریت کرونا در کشور و برای درخواست واکسیناسیون فوری اهالی فعال سینمای کشور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخشی از بیانیه این انجمن آمده است:

ما در انجمن تهیه‌کنندگان سینمای مستند نامه‌ای به مسئولان امر فرستادیم که همکارانمان در معرض خطر هستند چون در متن واقعه حاضرند. اما قضیه فقط به این ختم نمی‌شود، کل جامعهٔ سینمایی کشور به دلیل شکل و شرایط کار و بارشان شبیه بسیاری دیگر از مشاغل و مردم می‌خواهند بدانند کِی، کجا، و چگونه؟ این حق و مسئولیت ماست که انجام وظیفه کنیم؛ زندگی را تبلیغ و تشویق کنیم و برای انجام این مهم لازم است زنده بمانیم. زنده بمانیم تا پس از اعلام جدولی برای عملکرد و بررسی نسبت مدعا و عملکرد، بپرسیم چه شد؟ و اگر اینبار کسی وعده داد و نکرد و نشد چه عقوبتی خواهد داشت. همین امروز بایستی تدبیری کرد که فردا دیر است.

کانون کارگردانان سینمای ایران نیز در بیانیه دیگری خواستار تسریع در واکسیناسیون هنرمندان و تمام مردم ایران شد.

این کانون در بیانیه خود ضمن هشدار به وضعیت موجود آورده است: کانون کارگردانان سینمای ایران پیش از این تقاضای واکسیناسیون اهالی سینما را داشت که در دوران سخت کرونا مشغول به کار در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های نمایش خانگی برای مردم هستند، ولی هم اکنون نگران همه مردم ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز