خبرگزاری کار ایران

رونمایی هفتگی تولیدات رسانه‌ای معاونت مهر دفتر تبلیغات اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۸۸

قائم مقام مرکز در امور رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست‌‌های هفتگی رونمایی تولیدات رسانه‌‌ای این معاونت خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌ الاسلام والمسلمین ابراهیم احمدنژاد تصریح کرد: معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در راستای معرفی آثار تولید شده در این معاونت، بنا دارد تا بصورت هفتگی نسبت به برگزاری آیین رونمایی از ۹ اثر تولیدی خود اقدام نماید.

وی با اشاره به اینکه این رونمایی‌ها از روز یکشنبه ۱۷ مردادماه آغاز می‌شود، افزود: تا پایان ماه صفر، هر چهارشنبه ها بخشی از این آثار رونمایی خواهد شد تا در ایام تبلیغی محرم و صفر جهت استفاده در اختیار مبلغان و عموم مردم قرار گیرد.

قائم مقام مرکز در امور رسانه معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: در اولین آیین رونمایی، مجموعه هایی همچون "عقل سرخ" شامل مجموعه کلیپ های پاسخ به شبهات عاشورایی ، "مجموعه ۲۰ قطعه شعرخوانی شاعران طلبه مربوط به محرم" و مجموعه ۱۰ قسمتی "من امام حسین را دوست دارم" که ویژه گروه سنی کودک تهیه شده و قصه های کودکانه و ماجراهای سفر امام حسین(ع) به کربلا و واقعه عاشورا را روایت می کند، رونمایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم روز یکشنبه ۱۷ مردادماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن نمایش معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه واقع در خیابان شهدا (صفائیه) برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز