خبرگزاری کار ایران

«دنا» افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۴۰۴

نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، پیرو فعالیت‌های صورت گرفته درخانه تاریخی سرهنگ ایرج بعنوان مرکز نوآوری پژوهشگاه و دستاوردهای بدست آمده امروز 11مرداد1400نخستین مرکز نوآوری بخش خصوصی درحوزه‌های وابسته به میراث‌فرهنگی باعنوان «دنا» افتتاح شد.

مرکز نوآوری دنا که با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری شکل گرفته، فضایی برای فعالیت افراد خلاق، جوانان تحصیل کرده، نوآورومتخصص است تا بتوانند ایده‌های خود را در یک فضای کامال دوستانه و خلاق عملی کرده و به رشد فکری برسند.

از آنجاییکه ایده‌ها و خلاقیت‌های علمی، فرهنگی،هنری و به ویژه هوشمندسازی این حوزه، با حضور جوانان کمک بزرگی به صنعت گردشگری می‌کند، این مرکز با بررسی نیا‌زهای حوزه گردشگری ومیراث‌فرهنگی، به بروزرسانی و خلق نوآوری در بخش گردشگری راه اندازی شده تا با جذب گردشگران بیشتر باعث رشد اقتصادی و معرفی هرچه بهتر کشور در این بخش شود.

پذیرش صاحبان ایده، برگزاری رویدادهای کارآفرینی و استارتاپ، کمک به ایجاد، پرورش و بقا ایده های نوآور، جهت دهی به صاحبان ایده به سمت پیاده سازی و رشد ایده از طریق مشاوره و خدمات مورد نیاز، تشویق و ترغیب صاحبان ایده به راه اندازی کسب و کارهای پژوهشی و دانش بنیان، مشاوره بمنظور حمایت‌های قانونی برای حفظ حقوق مالکیت معنوی، حمایت و مشاوره به صاحبان ایده به منظور کاربردی کردن ایده، حمایت از بومی‌سازی و اجرای ایده‌ها به منظور رفع نیاز سازمانها و دانشگاه‌ها و بخش خصوصی و... از وظایف این مرکز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز