خبرگزاری کار ایران

آنلاین باشیم اما هدفمند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۹۴

به گزارش ایلنا، «وقت طلاست» جمله‌ای است که از گذشته‌های دور بر سر زبان‌ها بوده است و مفهوم ارزش وقت را می‌رساند. این روزها با گسترش فضای مجازی، افراد بسیاری در سنین مختلف برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت زمان زیادی را درگیر شبکه‌های اجتماعی می‌شوند که بیشتر آن به بیهودگی هدر می‌رود.

به‌عنوان مثال گپ و گفت با دوستانتان به‌صورت مجازی می‌تواند خوشحالتان کند یا اینکه کلیپ‌های طنز و ویدئوهای خنده‌دار شما را کمی از فکر مشکلاتتان بیرون بیاورد اما وای به‌روزی که صبح و ظهر و عصر و شب مدام گوشی به دست در فضای مجازی غرق و به عبارت بهتر به حضور در این دنیا معتاد شوید.

در این صورت حتی اگر در ابتدا تصور کنید که حالتان بهتر شده و شادتر هستید، دیر یا زود این شادی، به کامتان تلخ می‌شود. شاید بپرسید چرا؟ دلیلش این است که افراط در هر کاری آسیب‌رسان است و شما را از توجه و انجام سایر کارها باز می‌دارد. بهتراست به‌جای غرق شدن در فضای مجازی و هدر دادن وقت از این فضا استفاده مفیدتری کرده و صدمات آن را کاهش دهید. به‌جای اینکه وقتتان را با دیدن محتواهای بیهوده در فضای مجازی هدر دهید زمانتان را صرف کارهای مفیدتری کنید.

#فضای_مجازی

#سواد رسانه ای

#شبکه های اجتماعی

حجم ویدیو: ۱۰.۲۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۴ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز