خبرگزاری کار ایران

در دیدار ابراهیم رئیسی و سیدعباس صالحی مطرح شد؛

حکومت برای مبارزه با فساد اراه قاطع دارد/ مردم باید احساس کنند دولتمردان به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۰۴۲

سیدعباس صالحی عصر روز با رئیس دولت سیزدهم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از ظهر دوشنبه ۱۴ تیر با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب انتخابات سال ۱۴۰۰، با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

صالحی در این‌دیدار گزارشی از آخرین وضعیت، مسائل و چالش‌های پیش‌روی حوزه فرهنگ و برنامه‌ها و اقدامات اجرا شده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد. 

وی همچنین با اشاره به عملکرد موفق رئیسی در مدت ریاست قوه قضائیه در افزایش سرمایه اجتماعی کشور گفت: با ابزار فرهنگ و هنر می‌توان این رویه و عملکرد را به نحو شایسته‌ای استمرار بخشید. 

رئیسی نیز در این‌دیدار گفت: بازگرداندن اعتماد مردم به دولت و حاکمیت مهم‌ترین وظیفه دولت‌مردان است. در مدت اداره قوه قضائیه نیز در عمل اثبات کردیم که حکومت برای مبارزه با فساد اراده قاطع و واقعی دارد. اولین دغدغه همه مسئولان باید بازگرداندن اعتماد مردم به نظام و حاکمیت باشد. 

وی افزود: مردم باید احساس کنند که دولتمردان واقعا به دنبال حل مشکلات آن‌ها هستند. توجه ویژه به اقتصاد فرهنگ و هنر و اشتغال اهالی هنر از جمله دغدغه‌های دولت سیزدهم‌اند. 

رئیسی همچنین با تاکید بر هم‌افزایی همه نهادهای فرهنگی گفت: نهادها و فعالان حوزوی، دانشگاهی و نخبگانی باید در حوزه فرهنگ فعالیت‌های جریان‌ساز داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز