خبرگزاری کار ایران

مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۷۷۴

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» سه‌شنبه (یازدهم خردادماه ۱۴۰۰) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و موسسه فرهنگی و هنری آفتاب خرد روز سه‌شنبه (یازدهم خردادماه 1400)  رونمایی می‌شود.

این برنامه با حضور سید عباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، جمعی از نخبگان و فعالان عرصه فکری، فرهنگی و پژوهشی و دست اندرکاران، مدیران و اعضای شورای علمی پروژه «جریان‌شناسی فکری فرهنگی ایران معاصر» و تعدادی از محققان و مولفان برگزار می‌شود.

مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» 30 جلد است که در این آیین رونمایی،  8 مجلد آن شامل «جریان احیاگری دینی»، «عرفان‌گرایی سنتی شیعی»، «فلسفه‌گرای حوزوی»، «فمینیسم اسلامی»، «آئین‌گرایی عامه‌پسند»، «جریان نوپدید دینی و معنوی»، «پساتجددگرایی» و «جریان اخلاق کاربردی و حرفه‌ای» رونمایی می‌شود.

آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های «جریان‌شناسی فکری فرهنگی در ایران معاصر» روز سه‌شنبه (یازدهم خردادماه 1400) ساعت 9 صبح در سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود. به دلیل لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان می‌توانند این آیین را به صورت زنده از طریق آپارات به نشانی https://www.aparat.com/khaneketab/live دنبال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز