خبرگزاری کار ایران

«قلک» 83 ویژه خرداد منتشر شد/ از آشنایی با اینترنت بانک تا آموزش اصراف نکردن و روز جهانی صنایع‌دستی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۱۶۶

هشتاد و‌ سومین شماره ماهنامه «قلک» ویژه خردادماه با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و سرگرم‌‌کننده برای گروه سنی 3تا7 سال منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی ماهنامه قلک، در این شماره همراه با داستان سریالی ماجراهای «دی‌دی و دادی» دو شخصیت فضایی قلکی نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو، کودکان با مفهوم اینترنت‌بانک آشنا می‌شوند و می‌آموزند که می‌توان از هرجایی از امکانات بانکی استفاده کنند. طراحی جلد این شماره نیز به مناسبت روز جهانی صنایع‌دستی در 20 خردادماه، به این موضوع اختصاص پیدا کرده است.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش سبک زندگی و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.

در قلک هشتاد و سوم می‌خوانیم: «یه کشف عالی» سروده زهرا موسوی و تصویرگری مهدیه ربانی، «این دنیا مال کیه؟» نوشته پائول کندی، ترجمه مریم شجاعی‌پور و تصویرگری جیمز وولی، «مامان شای‌شای و آقا دام دام؛ یه کوفته قرمه‌سبزی» نوشته شهرزاد شهرجردی و تصویرگری ویدا کریمی، «ماجراهای دی‌دی و دادی و سیمبولودوس‌دوس؛ دداره‌نورد نو» نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو و تجدید خاطره از شماره‌های پیشین ماهنامه قلک با شعر «پریز برق گزگزو» سروده سعیده موسوی‌زاده و تصویرگری عاطفه فتوحی.

در هر شماره قلک باز‌ی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و سرگرم کردن بچه‌ها نیز وجود دارد. در این شماره و در بخش «بگو و بخور» بچه‌ها می‌توانند با موادغذایی که در خانه دارند یک میان‌وعده پروانه‌ای درست کنند و در بازی «بگرد و پیدا کن» بین همه شلوغی‌ها شکل‌‌های مختلف را پیدا کنند و تکه‌‌های جامانده از یک پازل را به جای خودشان برگردانند.

شماره خردادماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، مدیریت داخلی الهام تقی‌پور و صفحه‌آرایی نگار آشتیانی عراقی و روابط‌عمومی یگانه قاسمی در 28صفحه و با قیمت 30هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره طراحی جلد را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند. مجری طرح نیز موسسه فرهنگی‌هنری آینده‌پژوهان مدیریت ارتباطات بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک سالانه یا شش‌ماهه «قلک» با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس بگیرند. علاوه‌ بر آن امکان دریافت نسخه الکترونیک تمام شماره‌های این نشریه نیز بر روی پلتفرم‌ کتابخوان «طاقچه» وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز