خبرگزاری کار ایران

قلک ۸۲ منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۱۹۴

هشتاد و دومین شماره ماهنامه «قلک» ویژه اردیبهشت۱۴۰۰ با داستان‌ها و شعرهای آموزشی و سرگرم‌کننده برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی ماهنامه قلک، در این شماره همراه با ماجراهای «دی‌دی و دادی» دو شخصیت فضایی قلکی، کودکان با مفهوم وام گرفتن از بانک آشنا می‌شوند و می‌آموزند که می‌توان برای خرید کالایی از بانک وام گرفت و کسی نیز باید ضامن آن‌ها شود.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش سبک زندگی و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی ۳ تا ۷سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می‌کنند.

در قلک هشتاد و دوم می‌خوانیم: «نقشه‌های بزرگ مورچه کوچولو» نوشته کندیس دینگوال و ترجمه مریم شجاعی‌پور، «بچه‌های دنیا؛ همسایه آتش و یخ» نوشته جویا میرزاده، «اخبار قِل قُلکی؛ جاده آشغالی» نوشته زهرا جلایی‌فر و تصویگری میثم موسوی، «ماجراهای دی‌دی و دادی و سیمبولودوس‌دوس» نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو.

در هر شماره قلک بازی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و… بچه‌ها نیز وجود دارد. در این شماره و در بخش «بگو و بخور» بچه‌ها می‌توانند با میوه‌هایی که در خانه دارند یک عصرانه خرسی درست کنند و در «عملیات نجات سنجوک» نوشته معصومه یزدانی و طراحی زهره بیگدلو با دو مهره و یک تاس یک بازی هیجان‌انگیز انجام دهند.

شماره اردیبهشت‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، مدیریت داخلی الهام تقی‌پور، صفحه‌آرایی نگار آشتیانی و روابط عمومی یگانه قاسمی در ۲۴صفحه و با قیمت ۳۰هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره طراحی جلد را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند. مجری طرح نیز موسسه فرهنگی‌هنری آینده‌پژوهان مدیریت ارتباطات بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت سفارش و دریافت اشتراک سالانه یا شش‌ماهه «قلک» با دفتر ماهنامه به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند یا به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنند. علاوه بر آن امکان دریافت نسخه الکترونیک تمام شماره‌های این نشریه نیز بر روی پلتفرم کتابخوان «طاقچه» وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز