خبرگزاری کار ایران

دبیر نخستین دوره جشنواره عکس کارا:

جشنواره عکس کارا به دنبال نشان دادن اهمیت مفهوم کار، اشتغال و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۸۰۵

مهدی قاسمی با اشاره به اهمیت مفهوم کار، اشتغال و ایمنی در دنیای امروز، برگزاری این جشنواره را گام بزرگی در شناخت بیشتر مردم با این مفاهیم دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی قاسمی با اشاره به اینکه جشنواره کارا میزبان آثار همه عکاسان (حرفه‌ای و آماتور) است، اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود؛ در بخش آزاد از همه عکاسان عزیز دعوت می‌کنیم که از نگاه خود به مفهوم کار به صورت عام‌تر اشتغال زنان و مردان ایرانی در مشاغل اداری، کارگری، خدماتی، هنری، استارتاپ‌ها، کارآفرینی و اشتغال افراد دارای معلولیت و هر کاری که نشان دهنده زحمات زنان و مردان سرزمین‌مان باشد، بپردازند. 

وی افزود: در بخش ویژه با تاکید بر موضوع «ایمنی در محیط کار» پذیرای آثاری هستیم که به این مهم می‌پردازند، چون در هر حرفه‌ای بحث ایمنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 

عضو هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران با اشاره به این که هیات داوران این جشنواره در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس جایزه ویژه تعیین کرده‌اند، گفت: همان‌طور که می‌دانید در ۱۶ ماه گذشته تمام دنیا درگیر پاندمی ویروس کووید ۱۹ شده‌اند و ایران نیز از این موضوع مستثنی نبوده، به همین دلیل و به احترام تلاش و فداکاری کادر درمان این جایزه به آثاری تعلق می‌گیرد که به این مشاغل پرداخته باشند. 

لازم به ذکر است: هیات داوران نخستین جشنواره عکس را رعنا جوادی، مریم زندی، محمود کلاری، سیف‌الله صمدیان و رضا معطریان تشکیل می‌دهند. 

مهلت ارسال آثار به نخستین دوره جشنواره عکس کارا تا روز ۱۶ خرداد سال جاری است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www. karaphoto. ir از نحوه شرکت در جشنواره و قوانین آن آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز