خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه اسناد و عکس انقلاب اسلامی در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۵۰۳۷

نمایشگاه اسناد و عکس انقلاب اسلامی از سوی مرکز اسناد و کتابخانه غرب کشور، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در استان همدان به نمایش درآمده است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه اسناد و عکس انقلاب اسلامی از سوی مرکز اسناد و کتابخانه غرب کشور با همکاری شهرداری همدان به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر برگزار شده است که آثار موجود در نمایشگاه عکس به صورت خیابانی در معرض دید مخاطب قرار گرفته و نمایشگاه اسناد به صورت مجازی قابل رویت است.

دراین نمایشگاه عکس تعداد ۲۶۸ قطعه عکس خیابانی متعلق به عکاسان همدانی به صورت خیابانی در معرض دید عموم قرار گرفته است. مجموع این عکس‌ها به صورت تفکیکی با مضوعاتی چون «نقش آیت‌الله مدنی در همدان»، «تشییع پیکر آیت‌الله ملاعلی معصومی همدانی و اولین تظاهرات بزرگ همدان»، «جلوگیری از حرکت کاروان نظامی ارتش از کرمانشاه به تهران توسط مردم همدان»، «حماسه خونین ۳۰ مهر سال ۱۳۵۷»، «حضور دانش‌آموزان و دانشجویان»، «حضور روحانیون»، «نقش زنان و کودکان»، «انقلاب در شهرستان‌ها»، «حضور قشرهای مختلف مردم و توده‌های انقلابی در راهپیمایی‌ها»، «انقلاب در همدان به روایت اسناد، گزارش‌های ساواک و اعلامیه‌ها» و «پیوستن نظامیان به مردم» در این نمایشگاه نمایش داده می‌شوند.

همچنین علی شیوا مهر، حمیدرضا رهبر، رحیم ندافی، محمدرضا ایمان طلب، مجید عبد نیکوئی پور،‌ جواد قلی زاده، زنده‌یاد محمدحسین افتخاریان و زنده‌یاد مهدی استعدادی از جمله عکاسان همدانی هستند که آثارشان در نمایشگاه عکس خیابانی «روزهای انقلاب در همدان» به نمایش در آمده است.

نمایشگاه مجازی اسناد انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب اسلامی در همدان به روایت اسناد» به صورت مجازی قابل رویت است. در این نمایشگاه ۴۲ سند مربوط به اسناد انقلاب بارگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز