خبرگزاری کار ایران

گردهمایی مؤسسه‌های فعال آموزش زبان فارسی در جهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۱۲۲

بنیاد سعدی به‌زودی هفتمین گردهمایی سالانه مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان را با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، هفتمین گردهمایی سالانه مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی در جهان، برای هم‌افزایی آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان، با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و بنیاد سعدی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بنیاد سعدی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به صورت متوالی گردهمایی مؤسسه‌های فعال در آموزش زبان فارسی را برگزار کرده است و در اکثر موارد با همکاری نهادها و مؤسسات فعال در این حوزه؛ از آن جمله سومین گردهمایی به میزبانی بنیاد ایرانشناسی، پنجمین گردهمایی به میزبانی جامعة‌المصطفی در شهر قم و ششمین گردهمایی به میزبانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شده و اکنون هفتمین گردهمایی به میزبانی اینترنتی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

این‌همایش از ساعت ۱۴ فردا سه‌شنبه ۱۴ بهمن‌ در بستر اینترنتی با حضور مسئولانی همچون غلامعلی حدادعادل، رئیس بنیاد سعدی، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه و حسین سالار آملی قائم مقام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران در امور بین‌الملل آغاز خواهد شد و هر کدام از مهمانان گزارشی از فعالیت‌های سازمان‌ها و نهادهای متبوع خود را در امر آموزش و گسترش زبان فارسی بیان خواهند کرد.

همچنین، معرفی و رونمایی از مهم‌ترین آثار بنیاد سعدی در حوزه تألیف کتاب و آموزش زبان فارسی در فضای مجازی و تحت وب و نیز تألیف‌های سایر موسسه‌ها و نهادها در داخل و خارج از کشور، از دیگر فعالیت‌های این همایش مجازی خواهد بود.

علاقه‌مندان به حضور در این‌نشست مجازی می‌توانند با لینک http://et-adobe.atu.ac.ir/ctpso۱-saadi و انتخاب گزینه مهمان وارد نشست شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز