خبرگزاری کار ایران

پخش «مشاعره» و «نسل آفتاب» از شبکه آموزش به مناسبت دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۰۹۷۱

مدیر گروه آموزش شبکه آموزش از تولید ویژه برنامه‌های مشاعره بزرگ ایران و مستند نسل آفتاب به مناسبت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد مهدی بنی هاشمی مدیر گروه آموزش شبکه آموزش گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر مسابقه «مشاعره بزرگ ایران» در سیزده قسمت با اجرای دکتر اسماعیل آذر هر شب از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه مشاعره نیم نگاهی به اشعار و موسیقی حماسی خواهد داشت واز محل برج آزادی یکی از یادمان‌های انقلاب تولید می شود.

بنی هاشمی تصریح کرد: برنامه «مشاعره» به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر از چهارشنبه ۸ بهمن هر شب ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه بجز روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به روی آنتن می‌رود.

مدیر گروه آموزش‌های عمومی شبکه آموزش خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های که گروه آموزش‌های عمومی برای دهه فجر در نظر گرفته برنامه «نسل آفتاب» است.

وی اظهار داشت: «نسل آفتاب» مستندی ۱۰ قسمتی است که روایتگر تلاش دانش آموزان در المپیادهای جهانی خصوصا المپیاد جهانی زیست شناسی تهران خواهد بود و شکوه تلاش و موفقیت نوجوانان این مرز و بوم را نمایش می‌دهد.

بنی هاشمی در پایان افزود: تهیه‌کنندگی این مستند را حسین باقرزاده نمازی برعهده دارد و از روز شنبه ۱۱ بهمن هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز