خبرگزاری کار ایران

نشست‌های تخصصی تئاتر و جستارهایی در فَروَست‌ِ «نظریه/اجرا/تجربه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۹۸۳

کمیته دانشگاهیان انجمن صنفی هنرمندان تئاتر ایران با همکاری فرهنگسرای نیاوران و انتشارات دریابیگی به صورت ماهانه سلسله نشست‌های تخصصی گفتگویی-تحلیلی (هنر پژوهی) را با عنوان «جستارهایی در فَروَست‌ِ نظریه/اجرا/تجربه» در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، سلسه نشست‌های  تخصصی تئاتر به همت انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران، در فرهنگسرای نیاوران به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

اولین نشست همراه با مراسم رونمایی از کتاب «مخاطب در تئاتر مشقت» نوشته امیرحسین حریری با حضور میرعلیرضا دریابیگی شنبه ۲۰ دی ۹۹، ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن خلیج‌ فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است این نشست‌ها به صورت آنلاین نیز از طریق سایت انجمن صنفی هنرمندان تئاتر تهران  www.theatertehran.ir و صفحه اینستاگرام انجمن @taaotehran پخش می‌شود.

برنامه نشست‌های تخصصی به شرح زیر است:

۱.شنبه ۲۰/۱۰/۹۹، ساعت ۱۵ تا ۱۸، سالن خلیج‌فارس

«مخاطب در تئاتر مشقت»، انتشارات دریابیگی، امیرحسین حریری

با حضور میرعلیرضا دریابیگی

۲.شنبه ۴۰/۱۱/۹۹ ساعت ۱۴ تا ۱۹، سالن خلیج‌فارس

«مقدمه‌ای بر فمینیسم و تئاتر» نوشته‌ی آلن استون، ترجمه‌ی دکتر مهرداد بهراد، انتشارات افراز

۳. شنبه ۲/۱۲/۹۹ ، ساعت ۱۴ تا ۱۹، سالن خلیج‌فارس

«خوانش فمینیستی‌آیینی اژدهاک بیضایی؛ جستارهایی بر یک اجرا»، انتشارات دریابیگی

با حضور میرعلیرضا دریابیگی، امیرمسعود رادی، رضا بهارلو، جواد صداقت، آرمان طیران، سعید نیکورزم، شهراد قدیری، سارا مقدم.

جستارنوشت‌های نظریه‌بنیاد کتاب حاضر در این رویداد توسط نویسندگان و پژوهشگران پیش‌گفته به‌مثابه‌ی lecture performance به ارائه-اجرا درخواهند آمد.

در پایان سمینار و سلسله نشست‌ها تخصصی آیین رونمایی از عنوان کتاب «کارگاه روش پژوهش در هنر»، نوشته میرعلیرضا دریابیگی، نیز در دومین روز از اسفندماه ۹۹ رونمایی و معرفی خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت و صفحه اینستاگرام انجمن صنفی هنرمندان تئاتر‌ شهر تهران به آدرس www.theatertehran.ir و Instagram: @taaotehran مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز