خبرگزاری کار ایران

گفتگوهای موضوعی شبکه چهار با مستندسازان سینماحقیقت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۱۸۸۸

شبکه چهار سیما ویژه برنامه‌ای را برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شبکه چهار سیما ویژه برنامه‌ای را برای چهاردهمین جشنواره «سینما حقیقت» در نظر گرفته که هرشب ساعت ۲۲ به پوشش برنامه‌های این رویداد سینمایی می‌پردازد. اجرای این برنامه برعهده رامتین شهبازی و تهیه‌کننده آن حمیدرضا توسلی است. 

حمیرضا توسلی درباره این ویژه برنامه این طور توضیح می‌دهد: شبکه چهار امسال نیز مانند هرسال به پوشش اتفاق‌ها و رویدادهای جشنواره می‌پردازد. امسال ما ازدحام جمعیت را به دلیل شرایط کرونا نداریم و از کارگردان‌های آثار به طور جداگانه دعوت می‌کنیم تا در استودیوی برنامه گفت‌وگو کنیم. 

وی همچنین درخصوص نحوه پوشش بخش‌های مختلف جشنواره توسط این برنامه افزود: تا جایی که بتوانیم تمام بخش‌ها را در قالب گفت‌وگو و کارهای گرافیکی پوشش می‌دهیم. همچنین روزانه از سامانه‌های برخط گزارش می‌گیریم تا مخاطبان ترغیب به تماشای فیلم‌ها شوند. 

این تهیه‌کننده در ادامه بیان کرد: محور گفت‌وگوها موضوعی بوده و تمرکز روی فیلم خاصی نیست. بلکه روی موضوعات متمرکز می‌شویم. مثلا یکی از موضوعات مستند سیاسی است و با توجه به اینکه مجری برنامه رامتین شهبازی؛ مدیر گروه سینمای دانشگاه سوره و از منتقدان است، نگاه تحلیلی‌تری در مورد مسائل داریم. 

چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» از ۲۵ آذرماه تا دوم دی ماه با دبیری محمد حمیدی مقدم به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز