خبرگزاری کار ایران

کاظم چلیپا و رضوان صادق‌زاده در نمایشگاه قرآن نقاشی می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۸۲

ورک شاپ نقاشی بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از سه شنبه ۱۷ تیرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کاظم چلیپا و رضوان صادق‌زاده در نخستین روز برنامه‌های ورک شاپ بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم نقاشی می‌کنند.

به گزارش ایلنا؛ ورک شاپ نقاشی با حضور کاظم چلیپا و رضوان صادق‌زاده از ساعت ۱۸ روز سه شنبه در بخش تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در کنار مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

ورک شاپ‌های بخش تجسمی نمایشگاه قرآن در روزهای پایانی این نمایشگاه با حضور هنرمندان شاخص تجسمی برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با ۱۲۰ اثر از ۹۰ هنرمند کشور از جمله غلامحسین امیرخانی، کیخسرو خروش، یدالله کابلی خوانساری، سیدمحمد احصایی، نصرالله افجه‌ای، جلیل رسولی برگزار شده که در این نمایشگاه آثار هنرمندان شاخص و حرفه‌ای کشور در رشته نقاشی، خوشنویسی، نقاشیخط و نگارگری به نمایش گذاشته شده است.

آثار ویدئو آرت «بهشت و جهنم»(احمد نادعلیان)، آفرینش(شیرین پیله وری)، و آثار فریده شاهسوارانی، مرتضی احمد وند و امیر دستمردی و آثار چیدمان درخت زیتون اثر زنده یاد دکتر عبدالمجید حسینی راد و حیات پس از مرگ اثر حسین خسروجردی و چیدمانی از وحید همای نیز در بخش هنر جدید بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ارائه شده است.

بخش هنرهای تجسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با همکاری دفتر هنرهای تجسمی و معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از امروز برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز