خبرگزاری کار ایران

بیستم آبان؛ نماینده مطبوعات در هیات نظارت تعیین می‌شود

کد خبر : ۲۲۱۶۱۶

مرحله دوم پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هیات نظارت بر مطبوعات، بیستم آبان برگزار می‌شود.

در آستانه پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در این هیات، اسامی و سوابق فرهنگی و اجرایی نامزد‌ها را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، مرحله دوم پانزدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسوول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در هیات نظارت بر مطبوعات، ساعت ۱۳ تا۱۶روز سه شنبه، بیستم آبان ماه جاری در محل تالار وحدت تهران برگزار و این نماینده با رای اکثریت حاضرین انتخاب می‌شود.

مرحله اول این انتخابات بعد از ظهر روز سه شنبه، ۶ آبانماه در تالار رودکی برگزار شد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مدیران مسوول حاضر در آن جلسه برگزاری انتخابات به جلسه آتی موکول شد.(مطابق قانون، مرحله اول انتخابات باید با حضور اکثریت مطلق واجدین شرایط برگزار شود.)

در دفترچه‌ای که هیات نظارت بر مطبوعات به همین منظور منتشر کرده و حاوی اطلاعاتی از سوابق اجرایی نامزد‌ها و بیان برخی نکات ضروری است تصریح شده است: اعلام انصراف نامزد‌ها باید به صورت کتبی باشد و قبل از آغاز رسمی مراسم در اختیار دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعا ت قرار گیرد تا نسبت به انعکاس آن در فهرست نامزدهای انتخابات اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز