خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام مرحله نهم طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۷۸

ثبت نام مرحله نهم این طرح ملی که از اوایل مهر ماه سال جاری آغاز شده است، به دلیل حجم بالای تقاضا تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۵ آذر تمدید شد.

فهیمه ناهید مسئول اطلاع رسانی طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید "؛ گفت: پیرو مصوبه ستاد طرح ملی " تلفنی حافظ قرآن شوید " ثبت نام مرحله نهم این طرح تا ۲۵ آذر تمدید شد.

وی گفت: ثبت نام مرحله نهم این طرح ملی که از اوایل مهر ماه سال جاری آغاز شده است، به دلیل حجم بالای تقاضا تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۵ آذر تمدید شد.

وی افزود: این طرح جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است که به صورت تلفنی برگزار می‌شود و پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم صورت می‌پذیرد.

وی درخصوص نحوه آموزش این افراد گفت: متقاضیان شرکت در این طرح قرآنی پس از ثبت نام ضمن دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی، تحت آموزش‌های تلفنی استادان پشتیبان که از حافظان قرآن کریم هستند، قرار می‌گیرند.

ناهید تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار نفر از سراسر کشور طی هشت مرحله گذشته در این طرح ملی ثبت نام کرده اند که احتمال می رود این عدد افزایش یابد.

وی در پایان افزود: متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند تا تاریخ ۲۵ آذر سالجاری با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www. ehoda. com مراجعه کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز