خبرگزاری کار ایران

مختاری خبر داد:

آغاز ثبت‌نام سی و یکمین جشنواره امتنان از جامعه کار و تولید در فارس

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۷۰

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه) از امروز 20 مهر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، سهراب مختاری با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام در این جشنواره برای جامعه هدف آن از 20 مهرماه تا 20 آبان ماه سال جاری خواهد بود، گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان می‌توانند همزمان با سایر استان‌های کشور با مراجعه به سامانه اینترنتیhttp://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرآیند ثبت نام اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران بیان کرد.

سهراب مختاری  همچنین اظهار نمود: جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه  هر سال در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می‌شود.

مختاری ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار سال 98 با عنوان رونق تولید، با تعامل دستگاه های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی استان شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس زمان برگزاری جشنواره استانی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه را هفته کارگر اعلام کرد و افزود: در ادامه فرآیندهای جشنواره و در مرحله ملی، با تشکیل کارگروه‌های ارزیابی و داوری پس از بررسی طرح‌ها و مستندات لازم و راستی آزمایی از بین منتخبان استانی؛ منتخبان ‌کشوری در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی انتخاب و همزمان با هفته کارگر با حضور مقامات کشوری در جشنواره ملی امتنان، تجلیل می‌شوند.

مختاری در پایان عنوان کرد: ثبت نام کنندگان و واجدین شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در مرکز استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه  اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز