خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس هشدار داد:

باغ شهر‌هایی که در آنها فساد و تخلفی صورت ‌گیرد به جای پلمپ مصادره خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۹۲۰

رئیس کل دادگستری استان فارس هشدار داد: باغ شهر‌هایی که در آنها فساد و تخلفاتی انجام می‌شود به جای پلمپ مصادره خواهند شد و این از برنامه‌های اصلی و قطعی دادگستری استان فارس خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس رئیس کل دادگستری استان فارس با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و در هفته امر به معروف و نهی از منکر میزبان نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در این نشست گفت: حضرت امام حسین (ع) از مدینه خارج نشد مگر با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر و باید امروز نیز بر همان پایه و اساس امر به معروف ونهی از منکر را سرلوحه عمل خود قرار دهیم برای ما پیش بینی کرده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس در نشست هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که با حضور مسئولان استانی و شهری با موضوع ظرفیت‌های قانونی در مطالبه گری مردم و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و معرفی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی مردم متدین این شهر از مسئولان انتظار دارند که اطراف اماکن مقدس، حرم‌ها برای زائران و مجاوران امن باشد و کسی مرتکب گناه و تخلف نشود.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در ادامه افزود: دادگستری استان فارس برنامه پاکسازی اطراف اماکن مقدس را در دستور کار خود قرار داده است و با ادارت ذیربط هماهنگی‌های لازم در این خصوص انجام داده است و این طرح بطور ویژه در دهه اول محرم در حال اجراست و پاکسازی اماکن مقدس به صورت کامل و مستمر در آینده نزدیک  نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با هشدار و تاکید جدی در خصوص تخلفات باغ شهر‌ها درسطح شهر شیراز و اطراف این کلانشهر نیز گفت: با مذاکرات انجام شده با محاکم کیفری ۲ و محاکم تجدیدنظر استان ، این موضوع به صورت ویژه در شعب اختصاصی در دستور کار قرار دادیم.

حجت الاسلم والمسلمین موسوی در ادامه با بیان این که در دوران اصلاحی و تحولی قوه قضائیه بیشترین زمینه برای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراهم شده است به ترویج  فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و گفت: موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید همگانی شود و همگان نفع ببرند.

وی در پایان خواستار اجرایی شدن بیشتر امر به معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارت شد و گفت: این موضوع بایستی از سوی مدیران مربوطه جدی گرفته شود و این روند به تمامی استان ها سوق داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز