خبرگزاری کار ایران

امیری در صحن شورا:

قبول مسئولیت اجتماعی و نمایندگی مردم شجاعت می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۹۸۴

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه کارنامه خوبی را از شورا شاهد هستیم، گفت: قبول مسئولیت اجتماعی و نمایندگی مردم شجاعت می‌خواهد و اعضای هیئت رئیسه احساس مسئولیت خود را نشان دادند و با تغییرات پیش آمده چشم‌انداز خوبی را برای هیئت رئیسه می‌بینیم.

به گزارش ایلنا محمد رضا امیری فرماندار  شیراز با بیان اینکه شورای شهر شیراز یک نهاد منتخب مردم است و باید در جهت تقویت آن تلاش کنیم، اظهار داشت: فرآیند انتخابات هئیت رئیسه شورا برای سال سوم منطبق بر قانون بوده است و اعضای شورا با انتخاب ریاست جدید شورا نشان دادند که رویکرد جدیدی را برگزیدند و تعامل و انسجام را در دستور کار خود قرار دادند.

فرماندار شیراز ادامه داد: اگر بخواهیم به اعتماد مردم پاسخگو باشیم راهی جز ایجاد انسجام و هماهنگی بین بخشی نیست.

امیری خاطر نشان کرد: علیرغم آوازه جهانی که شهر شیراز دارد اما از بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای از متوسط استانی عقب مانده است که همت جمعی و هماهنگی واحدهای مختلف را برای جبران آن می‌طلبد.

فرماندار شیراز با بیان اینکه حداقل 2 الی 3 سال برای رسیدن به متوسط استانی زمان نیاز است، ابراز داشت: عقب‌ماندگی از بعضی شاخص‌های توسعه‌ای نباید تعبیر به بی‌توجهی و کم کاری مسؤولان سابق شیراز شود چرا که این مسئله ناشی از سیل مهاجرت از استان‌های مجاور به شیراز است.

وی با اشاره به تلاش برای جذب اعتبارات برای جبران عقب‌ماندگی‌ها، ادامه داد: حاشیه‌نشینی در شهر شیراز یک معضل جدی بود و در حال حاضر این حاشیه به روستاها کشیده شده است.

امیری تصریح کرد: سیل جمعیتی که به شیراز آمده خدمات می‌خواهد و این نرخ رشد ناشی از باروری نیست بلکه از مهاجرت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز