خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان از زندان مرکزی شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۳۴۳

رئیس کل دادگستری فارس در بازدید از زندان مرکزی شیراز بر تعیین تکلیف وضعیت زندانیان تحت قرار توسط قضات دادگستری های سراسر استان تأکید کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس در راستای تأکیدات ریاست معظم قوه قضائیه مبنی بر حبس زدایی، رئیس کل دادگستری فارس، معاونین قضایی رئیس کل، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با حضور مدیرکل زندان های فارس و مدیر زندان مرکزی شیراز از بخش های مختلف زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان چهره به چهره ملاقات و مشکلات قضایی آنان را بررسی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی پس از بازدید از اندرزگاه ها و ملاقات حضوری با زندانیان گفت: به همه محکومان مالی خصوصاً محکومان مهریه که تأمین مناسب دارند مرخصی اعطاء می شود و این مرخصی تا پانزده روز قابل تمدید است.

رئیس کل دادگستری فارس تأکید کرد: وضعیت زندانیان تحت قرار بررسی و مقرر گردید علاوه بر زندان های شیراز، در همه شهرستان ها نیز وضعیت این زندانیان مشخص و تعیین تکلیف شوند و نتیجه اقدامات به دادگستری مرکز استان اعلام شود.

وی با تأکید براینکه قضات استان باید وضعیت زندانیان بلاتکلیف را بررسی کنند گفت: قضات دادگستری، باید وضعیت زندانیان تحت قرار را بزودی مشخص و نتیجه را اعلام کنند.

موسوی در ادامه در خصوص وضعیت فیزیکی زندان از حیث نگهداری زندانیان نیز یادآور شد: وضعیت مکان نگهداری زندانیان بسیار مطلوب است و زندانیان در این خصوص اعلام رضایت داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز