خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد:

دستگیری باند سارقان به عنف با 40 فقره سرقت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۵۸

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باند سارقان به عنفی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه می کردند در "شیراز" خبر داد..

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ فرج شجاعی بیان کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وجوه نقد و گوشی تلفن همراه توسط یک دستگاه موتور سوار مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی ماموران مطلع شدند یک موتور سوار 3 ترکه با پوشاندن چهره خود و با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت از شهروندان می کنند.

سرهنگ "شجاعی"تصریح کرد: ماموران پس از اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه باند سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی فنی و تخصصی به 40 فقره  سرقت به عنف اقرار کردند، عنوان داشت: متهمان تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان از تردد در مکان های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری کنند و در مسافرت ها سعی کنند در مکان هایی استراحت کنند که امنیت کافی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز