خبرگزاری کار ایران

محجوب در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان مجلس از موضوع افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع‌اند/ در هر شرایطی مخالف افزایش قیمت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۵۱

عضو فراکسیون امید گفت: اگرچه دولت اختیار افزایش قیمت بنزین را دارد اما نماینده های مردم در مجلس از این موضوع بی اطلا‌ع‌اند.

علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش نرخ بنزین گفت: در حال حاضر هیچ اتفاقی مبنی بر افزایش یا کاهش قیمت بنزین ایجاد نشده است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون هدفمند سازی دولت تا 90 درصد فوق خاورمیانه می‌تواند قیمت بنزین را افزایش دهد، افزود: این در حالیست که در این بخش مجلس می تواند مصوبه را محدود و مصوبه جدید تری را به دولت ارایه دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجلس در این بخش قانونی را تصویب کرده و این اجازه را به دولت داده است بنابر این در جهت افزایش قیمت بنزین نمی‌تواند مخالفت کند.

دبیر کل خانه کارگر بیان کرد: موضوع افزایش قیمت بنزین هنوز مسجل نشده که مجلس بخواهد مخالفت یا موافقتش را در این بخش اعلام کند.

به گفته محجوب هنوز مجلس نظر خود را در مورد شایعات نرخ بنزین اعلام نکرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در هر شرایطی مخالف افزایش قیمت ها هستیم، ادامه داد: موضوع افزایش قیمت بنزین نیازمند مصوبه است.

دبیرکل خانه کارگر کشور با بیان اینکه طبق آمارهای اعلام شده توسط تحقیقات اقتصادی در سال گذشته شاهد کاهش 20 درصدی ریزش کالا و عرضه به بازار بودیم، گفت: این در حالیست که طبق گزارش های اعلام شده مبنی بر تعطیلی کارخانه ها و واحدهای تولیدی در سال گذشته حدود بیش از 1200 واحد تولیدی با 98 هزار کارگر تعطیل شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز