خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره فرهنگی، هنری با موضوع خود مراقبتی در جهرم

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۱۹۶

تاکنون ۴۰۰ اثر از شرکت‌کنندگان دریافت شده و داوری بخش‌های مختلف در حال انجام است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری با موضوع خود مراقبتی از دوم تا چهارم اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از جهرم، جواد قاسمی پیش ازظهر امروز، با اعلام این مطلب گفت: این جشنواره که برای اولین بار در کشور در بین دانشگاه های کشور اجرا می شود، در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، معنوی، جسمی و روانی، تغذیه، محل کار با موضوع ویژه خود مراقبتی در بخش‌های ادبی، هنری، پژوهشی، نشریات، وبلاگ نویسی و نرم افزار است و در سه سطح دانشجویان، اساتید و کارکنان برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون ۴۰۰ اثر از شرکت‌کنندگان دریافت شده و داوری بخش‌های مختلف در حال انجام است.

قاسمی بیان کرد: غرفه‌های صنایع دستی، عکاسی، نقاشی، خطاطی، معرق، کاریکاتور، پوستر، مقالات(با موضوع ویژه خودمراقبتی) از تاریخ ۲۷ بهمن ماه در سایت دانشگاه برپا خواهد شد.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جهرم تصریح کرد: مراسم اختتامیه چهارم اسفندماه در سالن آمفی تئاتر پردیس دانشگاه با حضور مدعوین و برگزیدگان برگزار می‌شود و به ۳ نفر برگزیده در ۳۶ رشته و ۳ بخش(دانشجویی، اساتید و کارکنان) کارت هدیه، تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهداء می‌شود و برگزیدگان رشته‌های مجری‌گری، خوانندگی، تئاتر، مشاعره و قصه‌خوانی در مراسم اختتامیه به اجرای برنامه می‌پردازند.

وی اضافه کرد: در حاشیه جشنواره برنامه‌هایی از قبیل کارگاه خود مراقبتی، بازدید از مناطق تاریخی و باستانی شهر جهرم‏‏‏، اجرای برنامه‌های محلی و نمایش رسوم و فرهنگ قومیت‌های مختلف کشور اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز