خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان زرین دشت:

دولت به تمامی شعارهای خود عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۲۳

دولت با اعتباراتی که در اختیار دارد طوری تنظیم کرده است که توسعه متوازن و هم زمان در کلیه شهرها اتفاق بیافتد و یک سالی که از عمر دولت می گذرد، در شهر ما هم خدمات خوبی داشته است.

جلسه معارفه معاون فرمانداری شهرستان زرین دشت با حضور معاون مدیر کل سیاسی انتخاباتی استانداری فارس و اعضای شورای اداری، صبح امروز در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، فرماندار شهرستان زرین دشت که دراین سخن می‌گفت، بیان داشت: یکی از رویکرد اصلی قیام امام حسین(ع)، امر به معروف و نهی از منکر بود که مهم‌ترین رکن آن را می‌توان نماز دانست.

جمشید حسنی با یادآوری انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ و پیروزی دولت تدبیر و امید، بیان داشت: کنترل بازار یکی از شعار‌های دولت تدبیر و امید بود و در سال‌های گذشته وقتی مردم وارد بازار می‌شدند به اندازه بیش از نیاز خانواده، خرید می‌کردند ولی امروز به اندازه مصرف و احتیاج خانواده خود، خرید می‌کنند.

وی به شعار دیگر دولت «توسعه متوازن و اجرای عدالت محوری در سراسر کشور» اشاره کرد و گفت: دولت با اعتباراتی که در اختیار دارد طوری تنظیم کرده است که توسعه متوازن و هم زمان در کلیه شهر‌ها اتفاق بیافتد و یکسالی که از عمر دولت می‌گذرد در شهر ما هم خدمات خوبی داشته است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان زرین دشت اظهار داشت: عقب افتادگی شهری آنقدر بوده است که هرچقدر دولت هزینه کند شاید نمود چندانی در شهر‌ها نداشته باشد.

وی به فعالیت‌های انجام شده در زمینه راهسازی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود: خدمات زیادی در زمینه راهسازی در این شهرستان انجام شده است و انشاالله مدیران عزم خود را جزم کنند تا جاده زرین دشت به لارستان به مرحله اتمام برسد و این شهرستان از بن بست سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خارج شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در مقابله با زمین خواری است که انشاالله کارگرویی را در این زمینه تشکیل خواهیم داد که اقداماتی را در زمینه داشته باشیم.

رئیس شورای اداری شهرستان زرین دشت بیان داشت: در سال جاری ۷۱ درصد از اعتبارات دو درصد نفت و گاز به این شهرستان اختصاص یافته که به طور کامل توزیع شده است.

در ادامه جلسه رئیس شورای حامیان دولت تدبیر و امید در شهرستان زرین دشت با عرض تسلیت اربعین حسینی و خیرمقدم بیان داشت: با توجه به اینکه دولت تدبیر و امید در بعد سیاست خارجی موفقیت‌هایی را کسب نموده است ولی تاکنون انتظارات مردم آنطور که باید و شاید در زمینه فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان و… در سطح شهرستان برآورده نشده است.

حبیب الله کامران با بیان فرازهایی از نامه امام علی(ع) به مالک اش‌تر، اضافه نمود: انشاالله معاون جدید فرمانداری با همکاری دیگر مسئولین ادارات بتواند زمینه رشد و بالندگی شهرستان را فراهم کند.

در پایان جلسه با اهدا لوحی از سوی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز از زحمات عبدالمحمد عسکری‌زاده تقدیر و تشکر بعمل آمد و همچنین طی حکمی از سوی استاندار فارس نیز «احمد فره‌مند» به عنوان معاون فرمانداری زرین دشت معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز