خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان لامرد:

باید سرعت پیشرفت پروژه تجاری – تفریحی الماس جنوب لامرد افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۵۷۶

باتوجه به ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در شهرستان، احساس کردیم که بازدیدی از روند اجرای پروژه داشته باشیم و اگر قرار باشد اطلاعات و صحبتی کنیم بر مبنای واقعیت‌های موجود باشد.

فرماندار شهرستان لامرد در بازید از پروژه تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد گفت: باید سرعت پیشرفت پروژه را افزایش یابد تا مردم شهر لامرد هرچه زود‌تر به خدمات و منفعت‌های این پروژه دست یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، عبدالرضا منصوری و برخی مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان لامرد از پروژه تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد بازدید کردند.

عبدالرضا منصوری در ابتدای سخنان خود، فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) و آغاز دهه محرم را تسلیت گفت و بیان داشت: پایداری نهضت عاشورا به مردمی بودن آن است و در هرجا که مردم پیش قدم بوده‌اند شاهد موفقیت‌هایی بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان لامرد با تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیریتی پروژه تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد، بیان داشت: باتوجه به ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در شهرستان و احساس کردیم که بازدیدی از روند اجرای پروژه داشته باشیم و اگر قرار باشد اطلاعات و صحبتی کنیم بر مبنای واقعیت‌های موجود باشد.

منصوری با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: می‌بایست از ظرفیت‌های بخش خصوصی به خوبی استفاده ببریم.

وی گفت: اگر سرمایه گذار بخش خصوصی، قصد سرمایه گذاری در این شهرستان را دارد، تا توان داریم حمایت می‌کنیم. حتی تا آنجایی‌که یک قدم به سرمایه گذار کمک کند و دستگاه‌های اداری هم در خدمت سرمایه گذار خواهند بود.

فرماندار لامرد تصریح کرد: اگر دولت خواست این پروژه را اجرا کند به مدت زمان طولانی نیاز بود و الان که سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه اقدام کرده است باید حمایت کنیم.

عبدالرضا منصوری با ذکر خاطره‌ بازدید از یک پروژه بین المللی، در خارج از کشور بیان داشت: قرار بود که یک شهر جابه جا شود، ولی چون منافع ملی پشت آن بود و همه قبول کردند و از منافع شخصی خود چشم پوشی کردند.

فرماندار لامرد ادامه داد و گفت: قطعا مسئولین فضای شهری برای اجرای این پروژه در شهر لامرد، نیازسنجی و کار‌شناسی کرده و بعدا مجوز را صادر کرده‌اند.

فرماندار لامرد در خطاب به مجموعه مدیریتی مجتمع تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد گفت: سرعت پیشرفت پروژه را افزایش دهید تا مردم شهر لامرد هرچه زود‌تر به خدمات و منفعت‌های این پروژه دست یابند.

مهندس عبدالرضا منصوری با اشاره به اینکه شهرستان لامرد در آستانه یک تحولی بزرگ است، اظهار داشت: لامرد در یک گذر تاریخی است و از نظر سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارای یک تحولی بزرگ است.

وی تصریح کرد: یک شهرستان کوچکی که هیچ نقشی در اقتصاد کشور نداشت، ولی امروز برای آن در نگاه امنیت ملی برنامه‌هایی دیده شده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد افزود: نگاه را باید تغییر داد و دیدمان را وسیع کنیم و سرمایه گذار را با سرمایه بردار اشتباه نگیریم.

وی افزود: این اجازه را به هیچ کس نمی‌دهیم که در رونق اقتصادی و توسعه شهرستان لامرد سنگ اندازی کنند.

در حاشیه این بازدید، «ناصر پاکروان»، مدیر پروژه تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در دفتر این پروژه با بیان مطالبی به سوال خبرنگاران پاسخ گفت و بیان داشت: پروژه تجاری –تفریحی الماس جنوب لامرد که روند اجرایی آن از اسفندماه سال ۹۱ شروع شده است تا کنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و شامل رستوران، هایپر مارکت، شهر بازی، سینما، تالار و تعدادی واحدهای تجاری است.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه، علاوه بر تجاری یک مجموعه تفریحی خواهد بود، گفت: انشاالله تا سال آینده این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت پاکروان اعتماد قشم در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا که آیا تاکنون شهردار و شورای اسلامی دوره چهارم از این پروژه بازدید کرده‌اند، بیان داشت: شرکت پاکروان اعتماد قشم از شهردار و شورای اسلامی دعوت کرده است ولی بازدیدی تاکنون از این پروژه نداشته‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برخی از کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی دوره چهارم را حمایت مالی کرده‌اید، گفت: بنده در ایام انتخابات و چند ماه قبل از شروع انتخابات شورای اسلامی شهر لامرد از شهر خارج شده و هیچ کسی را ساپورت مالی نکرده‌ام و فعالیت من اقتصادی است و هیج فعالیت سیاسی نخواهم داشت.

ناصر پاکروان بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه شاهد اشتغال زایی بیش از ۷۰۰ نفر بطور مستقیم خواهیم بود.

شرکت پاکروان اعتماد قشم در حال حاضر بالغ بر ۳۰۰ هزار متر مربع طرح در حال احداثدارد و مجتمع الماس جنوب چهارمین پروژه این شرکت در داخل کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز