خبرگزاری کار ایران

شهردار شیرازباانتقادشدید از مخالفان سرمایه گذاری:

ما نمی‌دانیم اینها از کدام دانشگاه تخصص گرفته اندکه می‌گویند جنوب شهر نیازی به مرکز تجاری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۵۳

ما متولی ساخت بیمارستان، دانشگاه و مدرسه نیستیم اما اگر اختیار ساخت می‌دادند این موارد را نیز بر عهده می‌گرفتیم که با سوق دادن جمعیت به مناطق کم‌تر برخوردار شهری، امنیت را در این محلات افزایش دهیم

شهردار شیراز گفت: امروز ‌مدیریت شهری در شیراز به جای ساخت پاساژهای بیهوده به دنبال ساخت مجتمع‌های تخصصی است که تخصصی شدن این مجتمع‌ها، امکان نظارت بهتر برای دولت و اصناف را فراهم می‌آورد.

به گزارش خبرنگارایلناازشیراز، علیرضا پاک فطرت در آیین بهره‌برداری از ۱۰۰ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرداری، اظهار داشت: این پروژه ها با همت کارکنان شهرداری و حمایت شورای شهر به بهره‌برداری رسید که به طور عمده در مناطق کمتر برخوردار است.

وی افزود: مجموعه ورزشی پهلوانان نصیری نخستین مجموعه از این دست است که بسته کاملی از رشته‌های ورزشی اعم از فوتسال، چمن مصنوعی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و… را در خود جای داده است.

وی اضافه کرد: افرادی که تنها شعار عدالت سر می‌دهند، بهتر است سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کار و تلاش و کارآفرینی را مورد توجه قرار دهند.

علیرضا پاک فطرت خاطرنشان کرد: این تعداد معدود به جای آن که توان خود را به میدان آورده و کاری انجام دهند و گره‌ای را باز کنند، تمام کارهای مجموعه شهری را وارونه جلوه داده و هر بار سخن جدیدی طرح می‌کنند.

شهردار شیراز ابراز داشت: ما متولی ساخت بیمارستان، دانشگاه و مدرسه نیستیم اما اگر اختیار ساخت می‌دادند این موارد را نیز بر عهده می‌گرفتیم که با سوق دادن جمعیت به مناطق کم‌تر برخوردار شهری، امنیت را در این محلات افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: دوستانی که از عدالت دم می‌زنند، بدانند که شهرداری وظیفه خود در زمینه ساخت بلوارها، معابر، فضاهای فرهنگی و ورزشی، تاسیسات شهری، فرهنگسراها، تقاطع‌ها و… انجام می‌دهد که عمده این موارد در مناطق کمتر برخوردار شهر صورت گرفته است.

پاک فطرت افزود: این افراد به دنبال باج‌خواهی هستند اما شهرداری و شورای شهر شیراز هیچ باجی به کسی نمی‌دهد و تا آخرین لحظه رسالت خود را با رویکرد عدالت محور انجام خواهد داد.

شهردار شیراز اظهار داشت: پیش از مطالعه سخن گفتن و رسانه‌ای کردن آن به نفع مردم شهر نیست و اگر این گونه اظهار نظرها با هوای نفس همراه باشد بسیار خطرناک هم خواهد بود.

وی افزود: تاریخ شیراز نشان می‌دهد، مردمان در گذشته بازارهای تخصصی مانند بازار فرش، مسگرها، طلافروش‌ها و غیره… داشته‌اند که به درستی هم این کار را کرده اند.

شهردار شیراز تصریح کرد: امروز نیز مدیریت شهری به جای ساخت پاساژهای بیهوده به دنبال ساخت مجتمع‌های تجاری تخصصی است که تخصصی شدن این مجتمع‌ها، امکان نظارت بهتر برای دولت و اتحادیه ها و اصناف را نیز فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: ما نمی‌دانیم اینها از کدام دانشگاه تخصص گرفته و کارشناس شده‌اند که می‌گویند جنوب شهر نیازی به مرکز تجاری ندارد!؟

علیرضا پاک فطرت ادامه داد: این سخن توهینی به اهالی این مناطق است و همگان حق دارند از تمام امکانات شهری در نزدیکی خود بهره ببرند.

وی اضافه کرد: مولا علی(ع) می فرماید: " تعصب چشم عقل را کور می‌کند " و این افراد معدود نیز سعی کنند به مردم بپیوندند و با کار و تلاش به نحوی رفتار کنند که شرمنده این ملت شهید‌پرور نباشند.

بر اساس این گزارش ایستگاه آتش‌نشانی شماره ۱۲ شیراز در مساحت یکهزار و ۷۳۵ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال احداثمورد بهره برداری قرار گرفت.

پارک ۵۰ هکتاری در منطقه پنج شهرداری که در سال ۹۲ کلنگ‌زنی و با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تملک و اجرا شده و فاز نخست آن به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی پهلوانان نصیری با هزینه ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و به متراژ یک‌هزار و ۵۰۰ متر مربع شامل سالن توپی، سالن غیرتوپی برای ورزش‌های رزمی، رختکن، اتاق داوران و… افتتاح شد.

زمین چمن مصنوعی به متراژ یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع و هزینه اجرای ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر موردی بود که افتتاح شد.

از دیگر پروژه‌هایی که به بهره‌برداری رسید می‌توان به نخستین زمین والیبال ساحلی فارس اشاره کرد که با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز