خبرگزاری کار ایران

تولیت آستان مطهر احمدی و محمدی(ع):

ساخت پروژه بزرگ رواق و صحن جدید آستان حضرت شاهچراغ(ع) پایان امسال به پایان می‌رسد

کد خبر : ۱۵۹۹۵۸

این پروژه‌ی رواق و صحن جدید حضرت احمدابن‌موسی شاهچراغ(ع) اثری ماندگار است و طرح توسعه سومین حرم اهلبیت(ع) قطعا می تواند در پیشبرد اهداف مقدس این حرم، مفید و موثر باشد.

تولیت آستان مطهر احمدی و محمدی(ع) در شیراز گفت: ساخت پروژه بزرگ ساخت رواق و صحن جدید آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا از شیراز و به نقل از روابط عمومی آستان احمدی وحمدی(ع)، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب سه‌شنبه ۲۶ فروردین در دیدار با رئیس بنیاد مسکن کشور و برخی دست‌اندرکاران ساخت رواق و صحن جدید شاهچراغ(ع) در شیراز، گفت: این پروژهٔ رواق و صحن جدید حضرت احمدابن‌موسی شاهچراغ(ع) اثری ماندگار است و طرح توسعه سومین حرم اهلبیت(ع) قطعا می‌تواند در پیشبرد اهداف مقدس این حرم، مفید و موثر باشد.

وی این پروژه را گل سرسبد تمام پروژه‌هائی بنیاد مسکن کشور دانست و تصریح کرد: عشق به عبودیت و خدمت به اهل بیت(ع) موجب احداثو اجرای پروژهٔ رواق وصحن جدید شده و امیدواریم هیچ مشکلی از جمله مسائل مالی این حرکت را کند نکند.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در امر تعمیم فرهنگ افزود: هر چند بحثتامین سلامت، شفافیت و فرهنگ در اولویت برنامه‌های ما در حرمین شریفین است، ولی قطعا «طرح توسعه حرمین نیز یک نیاز بسیار مهم و ضروری به‌شمار می‌رود و امیدواریم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یار ویاور آستان مقدس سومین حرم اهل بیت(ع) در دیگر پروژه‌های طرح توسعه این آستان شریف باشد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز روند احداثاین پروژه را بسیار خوب توصیف و اضافه کرد: حدود ۲ سال است از آغاز عملیات اجرایی این پروژه می‌گذرد و شاهکار این پروژه اتصال آن به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بدون هیچ واسطه‌ای است.

تابش تاکید کرد: تمام تلاش همکاران من در ساخت رواق و صحن جدید بر اساس طرح ارائه شده این بوده است که سلسله مراتب تشرف به حرم مطهر کاملا» رعایت شود هر چند در اجرای پروژه با مشکلات و موانعی روبرو بودیم ولی بحمدا.. و فضل الهی پروژه شروع و در مراحل پایانی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز