خبرگزاری کار ایران

فارس استان برتر فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور شد

کد خبر : ۱۵۲۳۴۱

در ارزیابی فعالیت های فرهنگی سال ۱۳۹۲، اداره فرهنگی دانشگاه پیام نور فارس به عنوان برتر کشوری دست یافت.

شیراز - ایلنا: استان فارس، استان برتر فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور شد.
به گزارش ایلنا از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور فارس، در ارزیابی فعالیت های فرهنگی سال ۱۳۹۲، اداره فرهنگی دانشگاه پیام نورفارس به عنوان برتر کشوری دست یافت.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در هفتمین نشست تخصصی آموزشی مدیران ومسئولین فرهنگی دانشگاه پیام نور کشور در مشهد مقدس با ابراز رضایت از فعالیت های صورت گرفته توسط امور فرهنگی دانشگاه پیام نور استان فارس، دستاوردهای کمی وکیفی دانشگاه پیام نور را نشات گرفته از سیاست های کلان واقدامات همه اعضای این خانواده بزرگ عنوان کرد که با همت و تلاش خالصانه خود موجبات توسعه فرهنگی را فراهم آورده است.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان فارس نیزدر خصوص موفقیت ها و دستاوردهای استان فارس درحوزه فرهنگی گفت: درسال جاری استان فارس موفق به کسب مقام برتر درچهارمین جشنواره کشوری رویش شده است.
فرزانه ارفعی افزود: در سال اخیر چندین کارگاه بزرگ آموزشی دراین استان برگزار شده است که از جمله آنها می توان به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کانونهای فرهنگی وهنری مراکز وواحدها با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزاری کارگاه نشریات دانشجویی و همچنین کارگاه ویژه انجمن های علمی و دانشجویی مراکز و واحدهای استان اشاره کرد.
وی یادآور شد: جشنواره کشوری مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب کشور نیز به میزبانی استان فارس در اردیبهشت ماه سال آینده در شیراز برگزار خواهد شد.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین اضافه کرد: طرح های فرهنگی قابل اجرا و همچنین حضور مرتب و منظم در جلسات ویدئو کنفرانس از قبیل کرسی های آزاد اندیشی و نشریات دانشجویی از جمله مواردی است که در انتخاب استان فارس به عنوان استان برتر تاثیر گذار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز